Szef Lidla przyznaje, że sieć poniosła porażkę w handlu on-line

Autor: dlahandlu.pl za internationalsupermarketnews.com 20 marca 2019 10:48

Szef Lidla przyznaje, że sieć poniosła porażkę w handlu on-line Fot. Shutterstock.com

Klaus Gehrig, szef Grupy Schwarz, rzadko pojawia się publicznie. Dlatego jego przemówienie podczas Retail Innovation Days wzbudziło wiele emocji. Podczas swojego wystąpienia powiedział między innymi, że Lidl poniósł porażkę w handlu żywnością online. Gehrig ostrzegł rynek przed gigantami e-commerce: Amazonem i Alibabą.

Powiedział, że dwaj wielcy gracze handlu internetowego masowo obniżą koszty pracy, atakując tym samym rynek. Gehrig w 2016 roku został mianowany Menadżerem Roku. Uważa, ten tytuł zobowiązuje, zwłaszcza jeśli chodzi o płace. - Lidl podnosi wynagrodzenie do 2000 euro i zapłaci swoim pracownikom podwyższoną płacę minimalną. Niektóre zasady w handlu detalicznym powinny obowiązywać wszystkich - w tym Amazona i Alibabę - podkreślił. Gehrig uważa Alibabę za jeszcze bardziej niebezpieczną, niż Amazona.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Karolina 2019-03-20 21:56:49

    Czytajcie, czytajcie

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,43

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6845
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.