Szpiegomat: Prowizja Carrefoura na Marketplace ma wynosić 5-9 proc.

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2017 10:52

Carrefour uruchomi Marketplace, w którym będzie zarówno operatorem, jak i jednym ze sprzedających. Startując ze swoją platformą handlową, w której będą produkty również non-foodowe, Carrefour chce rywalizować z takimi graczami jak Allegro, Amazon czy Zalando. Aby handlować poprzez platformę, sprzedawcy będą musieli opłacić miesięczny abonament wysokości 149 zł. Stawki prowizyjne mają wynosić 5-9 proc. od wartości transakcji.

- Wygląda na to, że Carrefour zauważył potencjał polskiego rynku e-commerce i zakupów mobilnych. Bardzo ciekawa jest usługa collaborative economy. Była ona już kiedyś testowana przez Wal-Mart, który chciał, by klienci w drodze do domu mogli dostarczać zakupy innym klientom, zamawiającym online w zamian za rabaty lub zwrot kosztów paliwa. - komentuje Grzegorz Brajewski, CEO Szpiegomat.pl. - Sukces Marketplace’u moim zdaniem zależy od skuteczności w przyciągnięciu kupujących i przekonaniu ich, że jest to miejsce, w którym warto robić zakupy. Wtedy do platformy przekonają się również sprzedający. Wydaje mi się, że jest taka szansa w przypadku produktów spożywczych. W przypadku innego asortymentu ciężko będzie konkurować z gigantami typu Allegro, do których kupujący są już przyzwyczajeni. Dużo też zależeć będzie od poziomu cen na platformie. Z danych z naszego monitoringu cen wynika, że konkurencja w internecie jest bardzo zacięta i niewiele jest miejsca na kolejne obniżki, więc Marketplace Carrefoura musi wyróżnić się czymś innym, by przyciągnąć kupujących.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marek 2017-04-02 17:54:43

    Artykuł był z 30 marca wiec oni nie żartują I to jest straszne..

  • joooo 2017-04-01 18:56:27

    To chyba dałeś się wkręcić: ) dobrze że w biedronce nie będą sprzedawać biletów na lot w kosmos: ) 1 kwietnia

  • Marek 2017-03-30 13:54:34

    5-9% prowizji i jeszcze opłata za korzystanie dla Sprzedającego? kto w Careefour rewidował model biznesowy vs aktualna sytuacja na rynku? Przecież na rynku są już platformy dla rynku B2B z marżą max 2%

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,70

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.