Szwedzka sieć fast-food znów chce wejść do Polski. Szuka partnerów

Autor: Puls Biznesu 5 kwietnia 2017 09:04

Szwedzka sieć fast-food znów chce wejść do Polski. Szuka partnerów fot. Max

Max, znana szwedzka sieć fastfood, która na rodzimym rynku ściga się z McDonald’s, chce wejść do Polski. Choć taki krok planowany był już w 2010 r., w tym roku projekt przyspieszył. We wrześniu ma szansę ruszyć pierwszy lokal – podaje Puls Biznesu.

We wcześniejszych zapowiedziach Maksa pojawiały się Gdańsk i Warszawa jako pierwsze kierunki ekspansji. Obecnie sieć ma 120 lokali, obroty sięgające 220 mln EUR i 5,4 tys. pracowników. Poza Szwecją widać ją, choć na bardzo małą skalę, w Danii, Norwegii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Na swojej stronie internetowej firma podaje, że poszukuje franczyzobiorców — nie tylko w Polsce, ale też we Francji, w Niemczech, Holandii i krajach Zatoki Perskiej.

W tym tygodniu doradzaniem firmie Max Poland, reprezentującej szwedzką Max Hamburgerrestauranger, pochwaliła się kancelaria Chmaj i Wspólnicy. Jak udało się ustalić Pulsowi Biznesu pierwszy lokal ma ruszyć we wrześniu.

Więcej w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.