Technologia RFID pomoże ominąć zakaz handlu w niedzielę?

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2018 09:48

Dr inż. Karolina Kozłowska, prezes Smart Technology Group uważa, że jest sposób, by całkowicie legalnie sprzedawać produkty także w niedziele. Służy do tego inteligentna przymierzalnia wykorzystująca radiową technologię RFID - deklaruje.

Klient wybiera z półki interesującą go odzież, buty lub akcesoria. Każdy z wystawionych produktów zawiera tag RFID – może to być etykieta lub naklejka, w której zapisane są szczegółowe informacje nt. przedmiotu. Dzięki takiemu oznaczeniu jest on automatycznie identyfikowany przy wniesieniu go do przymierzalni. Na dotykowym ekranie lub lustrze wyświetlają się zabrane przez klienta produkty wraz z takimi danymi jak np. dostępność (rozmiary, kolory), materiał wykonania bądź obowiązujące promocje. Pojawić się mogą także podpowiedzi, jakie inne ubrania lub buty pasowałyby do tych już wybranych.
Klient następnie może bez jakiegokolwiek udziału sprzedawcy dokonać zamówienia. Wystarczy parę kliknięć w ekran lub lustro, by doprowadzić do zakończenia transakcji. Cała czynność byłaby traktowana jak internetowe zakupy.

Sprzedawcy mogą dzięki prowadzonym statystykom – na bieżąco monitorować poziom zainteresowania poszczególnymi towarami. Wiedzą, które z nich kupowane są najczęściej i przez to łatwiej planować dostawy, a tym samym optymalizować zyski i ograniczać straty. Mało popularne towary nie są po prostu zamawiane, ustępując miejsca tym chętniej kupowanym.
Technologia RFID obsługująca takie inteligentne przymierzalnie może być bezproblemowo sprzęgnięta z programem lojalnościowym, zakupowymi aplikacjami mobilnymi oraz systemem click & collect. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7810

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.