Tekstylia marki własnej jednym z ważniejszych kierunków rozwoju Lidla w Polsce

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2016 10:07

– Będziemy stawiali na rozwój tekstyliów dla kobiet i mężczyzn naszych marek własnych – Esmara i Livergy. Linia ubrań premium była kolejnym krokiem w rozwoju naszej oferty modowej. Promując je postawiliśmy m.in. na współpracę z blogerkami modowymi i lifesyle’owymi, a także komunikację marketingową oraz PR, skierowaną do mediów. Nie wykluczamy jednak, że w przyszłości otworzymy się na inne formy prezentacji naszej oferty. Będziemy prowadzić konsekwentne nasze działania promocyjne, zaskakując nimi odbiorców – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

 – Jesteśmy otwarci na nowe formaty prezentacji naszych produktów, w tym także oferty modowej. Jest to bowiem kategoria produktów, która cieszy się szczególnym zainteresowaniem klientów. W tym roku oferowaliśmy już m.in. ponadczasowe ubrania jeansowe z kolekcji „WE LOVE DENIM” czy letnie sukienki i stroje kąpielowe z linii „WE LOVE SUMMER”. Regularnie w naszych sklepach pojawia się także oferta odzieży sportowej Crivit, eleganckie koszule dla kobiet i mężczyzn czy kurtki funkcyjne oraz buty do biegania, które są doceniane przez klientów za dobrą jakość wykonania oraz niską, atrakcyjną cenę. W sierpniu natomiast klienci mieli okazję kupić m.in. ubranka dla dzieci z bawełny organicznej – „Pure Collection by Lupilu”. Wszystkie ubrania, które trafiają do naszych sklepów, posiadają certyfikat "Tekstylia Godne Zaufania” (Öko-Tex 100) oraz są badane przez akredytowane laboratorium badawcze – Instytut Hohenstein  –  dodaje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Przypomnijmy, że niedawno Lidl ogłosił plany otwarcia butik typu pop-up store w Hamburgu. Sieć chce w ten sposób wypromować swoją markę odzieży Esmara i przyciągnąć nowych klientów. Sklep będzie działać przez 10 dni, począwszy od 16 września, przy Neuer Wall, jednej z najstarszych i najbardziej prestiżowych ulic handlowych Hamburga. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7271

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.