Tekstylia stanowią 25 proc. obrotu wszystkich produktów non-food w E.Leclerc

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 4 lipca 2013 16:36

Polacy robiąc zakupy spożywcze w sieciach handlowych coraz częściej kupują w nich ubrania, buty, wyroby pościelowe czy inne artykuły tekstylne. Wzrost popularności tekstyliów w sieci E.Leclerc sprawił, że produkty te stanowią obecnie 25 proc. obrotu wszystkich produktów non-food w sklepach E.Leclerc.

Biorąc pod uwagę wskaźniki sprzedaży E.Leclerc odnotował w 2012 roku znaczną poprawę sprzedaży artykułów tekstylnych. Największy wzrost na poziomie 7,5 proc. w stosunku do roku 2011, osiągnął dział obuwia.
Także wysoki, kilkuprocentowy (6-5 proc.) wzrost sprzedaży E.Leclerc odnotował na wyrobach pościelowych (kołdry, poduszki, pościel, ręczniki, artykuły dekoracyjne, itp.). Wynik ten ma szczególne znaczenie, gdyż drastyczne zmiany cen surowców tekstylnych w ostatnim czasie wpłynęły znacząco na ceny produktów bawełnianych, szczególnie pościeli, co mocno zahamowało popyt na rynku tych produktów.
Dominujący udział w wartości sprzedaży tekstyliów ma odzież damska (ok. 30 proc). W sklepach sieci E.Leclerc klient znajdzie zarówno artykuły pierwszocenowe jak i odzież wysokiej jakości, którą są m.in. produkty marki własnej Tissaia. E.Leclerc oferuje także produkty innych zagranicznych oraz polskich producentów.
Oferta tekstyliów systematycznie się rozwija. Coraz bardziej promowane są artykuły z własnych marek TISSAIA i ECO+. Ostatnio dodatkowo E.Leclerc wzbogacił ofertę o artykuły TISSAIA BIO ze 100 proc, bawełny pochodzącej wyłącznie z upraw ekologicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,15

  • Min

    1,85

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8347

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.