Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Telepizza chce rozwijać nowy format w lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu

Autor: dlahandlu.pl 26 stycznia 2016 14:14

Telepizza chce rozwijać nowy format w lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu fot. Telepizza

W 2016 roku Telepizza planuje otwarcie lokali w centrach handlowych oraz na dworcach i lotniskach. Pierwsza pizzeria, która wpisuje się w nową strategię rozwoju powstała w grudniu ubiegłego roku.

- W miejscach o dużym natężeniu ruchu musi funkcjonować restauracja, w której klienci będą mogli szybko zjeść oraz napić się kawy lub herbaty, zamiast czekać kilkanaście minut na zamówienie. Stąd pomysł nowego formatu pizzerii Telepizza – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju sieci Telepizza Poland.
Oferta nowych pizzerii będzie taka sama jak tradycyjnych placówek. Inny będzie sposób podawania pizzy. Serwowana będzie w kawałku, w formie trójkąta.

Placówki w nowym formacie będą otwierane m.in. w strefach food court. Lokale tego typu można wybudować już na powierzchni ok. 50-60 m². W lokalach z większym metrażem będzie również część restauracyjna. Wówczas klient będzie mógł wybrać pomiędzy szybkim, a dłuższym posiłkiem. Wszystkie placówki będą funkcjonować na zasadzie licencji. W 2016 roku hiszpańska sieć zamierza rozszerzyć zasięg o nowe lokalizacje, dotychczas przez nią niewykorzystywane. Pierwsza placówka w centrum handlowym powstała pod koniec ubiegłego roku w Wałbrzychu, natomiast pod koniec stycznia 2016 roku pojawi się nowy podobny punkt w Nowym Targu. Wkrótce powstaną kolejne.

Aktualnie Telepizza ma 120 punktów. Większość ma charakter restauracyjny z bezpośrednim wejściem od ulicy. W 2015 roku firma rozpoczęła ich rebranding. Zgodnie z nowym wizerunkiem pizzerie mają większą część jadalną, otwartą kuchnię i w wybranych lokalach obsługę kelnerską. – W 2016 roku planujemy zakończyć rebranding w lokalach własnych – mówi Leszek Nowak.

Nowością w Telepizzy od 2015 roku są również foodtrucki. Pod szyldem Telepizzy jeżdżą cztery samochody, które latem obsługiwały imprezy plenerowe i turystów nadmorskich kurortów. W tym roku będzie podobnie. Jesienią firma wdrożyła też platformę internetową Click&Pizza, która pozwala zamawiać jedzenie przez Twittera.
Sprzedaż w sieci, która była najwyższa od kilku lat. W 2016 roku firma planuje zwiększyć sprzedaż przekraczając prognozowane wyniki dla rynku pizzerii. Korzystny wpływ na finanse sieci ma mieć dalszy rebranding, kontynuacja nowych otwarć oraz inwestycja w nowe kanały sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ewa 2016-01-27 14:30:38

    Jedzenie w hipermarketach i galeriach mi nie smakuje, kojarzy się ze sztucznością, plastikiem i całkowitym brakiem klimatu.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,77

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.