Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Telepizza ma podpisanych pięć umów franczyzowych

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 30 stycznia 2014 14:48

Firma Telepizza stawia teraz na mniejsze miejscowości. W 2013 r. Telepizza otworzyła siedem nowych lokali i sygnalizuje, że rok 2014 zapowiada się jeszcze lepiej. Spółka ma już podpisanych pięć umów franczyzowych, z ośmiu zaplanowanych na ten rok.

Firma wdrożyła elastyczny model biznesowy dla mniejszych miast. Telepizza chce w ten sposób ułatwić adaptację do tamtejszych realiów gospodarczych. Dodatkowym atutem w rozwoju sieci jest optymalizacja kosztów związanych z utrzymaniem restauracji Telepizza oraz zróżnicowanie opłat franczyzowych.

W 2013 roku Telepizza otworzyła siedem nowych lokali. Rok 2014 zapowiada się jeszcze lepiej. Firma ma już podpisanych pięć umów franczyzowych, z ośmiu zaplanowanych na ten rok. W pierwszym kwartale zostaną otwarte trzy nowe lokale w takich miastach jak: Stalowa Wola, Mielec oraz Oława.

Wsparciem dla rozwoju Telepizzy są zmiany w polityce firmy. Przede wszystkim firma stawia na dopasowanie modelu franczyzowego i oferty Telepizzy do specyfikacji mniejszych miejscowości. Wiąże się z tym ograniczenie kosztów związanych z otwarciem i utrzymaniem restauracji oraz uelastycznienie opłat franczyzowych. - Zmiany podyktowane są m.in. nowymi kierunkami rozwoju Telepizzy. Dotychczas koncentrowaliśmy się na dużych miastach, gdzie aktualnie posiadamy 113 placówek. Teraz przyszedł czas na małe miejscowości do 30 tys. mieszkańców, gdzie wprowadzamy nowe zasady działania - mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland.

Hiszpańska sieć dopasowała również ofertę gastronomiczną i ceny do sytuacji gospodarczej w mniejszych miastach oraz tamtejszych zwyczajów konsumenckich. Jak twierdzi Iwona Olbryś, nowa polityka została opracowana na podstawie analizy lokalnych rynków przeprowadzonych w całej Polsce jeszcze w 2013 roku. - Zweryfikowaliśmy potencjał branży gastronomicznej, zamożność potencjalnych klientów, ich upodobania kulinarne oraz sprawdziliśmy co wpływa na kondycję biznesu. Ze względu na różnice między regionami, będziemy wdrażać zmodyfikowany koncept biznesowy indywidualnie dla każdego miasta. Chodzi nam o to, by produkt dobrze się sprzedawał, na czym skorzystają nasi franczyzobiorcy oraz cała firma - mówi Iwona Olbryś.

Jednym z elementów wspierających rozwój sieci są oszczędności związane z utrzymaniem placówek franczyzowych. Firma samodzielnie wyszukuje powierzchnie atrakcyjne biznesowo i cenowo. - W 2013 roku ograniczyliśmy wydatki na utrzymanie lokalu. Znaczące oszczędności generujemy dzięki atrakcyjnym warunkom najmu powierzchni handlowych. Mocna pozycja Telepizzy na rynku pozwala wynegocjować stawki najmu niższe od wyjściowych o 20 proc. - mówi Iwona Olbryś.

Oprócz nowości związanych z rozwojem sieci Telepizza, firma chce też zwiększyć sprzedaż w placówkach. Liczy na kolejne wzrosty w stosunku do ubiegłego roku. Sieć duży nacisk kładzie na dystrybucję on-line. Obecnie sprzedaż przez internet to 1/3 wszystkich zamówień w dostawie Telepizzy. Plan rozwoju na rok 2014 jest bardzo ambitny. Prosta rejestracja połączona z systemem wyszukiwania ulic, dzięki czemu użytkownikowi łatwo wskazać adres dostawy, korzystnie wpływa na rozwój kanału sprzedaży internetowej. Telepizza rozwija również aplikacje mobilne wspierające sprzedaż oraz płatności online.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,21

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.