Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Telepizza z najwyższą sprzedażą od czterech lat

Autor: pr, dlahandlu.pl 18 września 2015 13:18

Telepizza z najwyższą sprzedażą od czterech lat Telepizza uruchomi kolejne lokale w nowym koncepcie, fot. mat.pras.

W pierwszym półroczu 2015 r. Telepizza zanotowała najwyższą sprzedaż od ostatnich 4 lat. Pozytywne wyniki to m.in. efekt otwarcia nowych lokali w nowym wizerunku, zmiana wystroju części istniejących restauracji oraz uruchomienia mobilnych restauracji czyli foodtrucków.

Firma wprowadza obsługę kelnerską w części lokali oraz poszerza menu o nowe produkty. Istotnym elementem nowego wystroju jest również otwarta kuchnia, dzięki której produkcja pizzy odbywa się na oczach klientów.

Nowa aranżacja placówek hiszpańskiej sieci oznacza większą, niż dotychczas przestrzeń jadalną. Ta rozbudowana część restauracyjna pizzerii zwiększyła wskaźniki sprzedaży na miejscu w lokalu, przy zachowaniu dobrych wyników w dostawie do klienta. Nowy model funkcjonowania restauracji pozytywnie wpłynął na zyskowność lokali.

Pizzerie w nowej odsłonie funkcjonują w Markach, Kościerzynie, Mrokowie, Jaworznie, Krakowie oraz w Warszawie. Każda z restauracji zaczęła zarabiać już w pierwszym miesiącu działalności. – Widzimy, że kierunek przyjętych zmian wpływa bardzo pozytywnie zarówno na postrzeganie marki przez klientów jak i zyski z prowadzonej działalności jakie osiągają nasi franczyzobiorcy. W związku z tym w przyszłości będziemy dalej kontynuować rozpoczętą strategię zmian – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizza Poland.

W tym roku franczyzodawca zamierza uruchomić jeszcze cztery pizzerie franczyzowe w nowym formacie. Placówki będą funkcjonowały m.in. w Nakle, Bełchatowie, Jeleniej Górze oraz w Warszawie.

Oprócz otwarć w tradycyjnym modelu pizzerii, w 2015 roku Telepizza postawiła na rozwój mobilnego formatu gastronomicznego. Foodtrucki pozwoliły marce zaistnieć w nowych lokalizacjach – zwłaszcza w kurortach turystycznych (Władysławowie, Mielnie, Krynicy Morskiej i Mikołajkach) oraz podczas imprez plenerowych i festiwali muzycznych. Telepizza obsługiwała cateringowo m.in. Openera i Przystanek Woodstock, pokaz pirotechniczny na Stadionie Narodowym i wiele innych wydarzeń.

Wszystkie te zmiany wprowadzone w ostatnim czasie zaowocowały pozytywnymi wynikami sprzedażowymi, osiągając w ostatnim kwartale pierwszego półrocza wzrosty przekraczające 10 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.