Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Telewidzowie zmęczeni reklamą Media Expert z Eweliną Lisowską - w internecie krytyka i parodie

Autor: wirtualnemedia.pl 29 grudnia 2014 09:47

Telewidzowie zmęczeni reklamą Media Expert z Eweliną Lisowską - w internecie krytyka i parodie

Reklama elektromarketów Media Expert z piosenkarką Eweliną Lisowską jest w ostatnich tygodniach emitowana w telewizji tak często, że wielu odbiorców deklaruje, że zniechęciło ich to do zakupów w tych sklepach. W internecie pojawiły się też przeróbki spotu oparte na memach - czytamy w wirtualnemedia.pl

Ewelina Lisowska została ambasadorką reklamową Media Expert w drugiej połowie listopada, zastępując w tej roli promującą sieć przez poprzednie dwa lata Dorotę „Dodę" Rabczewską. W spocie Lisowska wykonuje przeróbkę swojego przeboju „W stronę słońca", śpiewając: „Włączamy / Włączone niskie ceny!". Kampania reklamowa obejmuje telewizję i radio.

 

Akcja reklamowa była intensywnie prowadzona nie tylko w tygodniach przedświątecznych, ale nie została zakończona ani ograniczona w same dni świąteczne, na co zwróciło uwagę wielu odbiorców, zirytowanych przede wszystkim częstą emisją spotu z Lisowską w telewizji. Niektórzy swoje negatywne opinie i spostrzeżenia wyrazili na facebookowym fanpage'u Media Expert.

- Blok reklamowy - Polsat - godzina 17:37. Wasza debilna reklama leci 3 raz w ciągu 10 minut. Brawo, już wiemy, jak narobić sobie wrogów jedną reklamą. Brawo! - relacjonowała 25 grudnia Karolina Skuza. - Dzisiaj na Eska Tv leciała w ciągu godziny 10 razy. Nigdy w życiu u was nic nie kupię! - napisała tego samego dnia Jolanta Vollmuller.

Na fanpage'u, na którym przez świąteczne dni pojawiały się tak jak normalnie informacje o promocjach produktowych, tylko w sobotę zamieszczono kilkanaście wpisów krytykujących, najczęściej dosadnie, reklamę z Eweliną Lisowską. „Za te reklamy w tv, ktoś powinien was zastrzelić. Od dzisiaj jesteście ‘menda ekspert'", „W życiu u was nic nie kupię przez tą poj...baną reklamę, którą słyszałem przez cały grudzień!!!", „Podczas jednej przerwy reklamowej Wasza reklama potrafi 3 razy zdenerwować, a przejeżdżając obok sklepu nadużywam wulgarnych słów. Wydaje mi się, że nie tylko ja tak mam, gdyż wśród znajomych nie znalazłem nikogo, kto byłby nią zachwycony" - to najłagodniejsze z postów.

W ostatnich dniach pojawiło się też kilka śmiesznych parodii wideo, w których swoją irytację reklamą Media Expert pokazują bohaterowie internetowych memów: Chuck Norris, Hitler podczas słynnej sceny z filmu „Upadek" czy Siara z „Kilera". Na Facebooku w ostatnich dniach założono kilka anty-fanpage'y Media Expert, z których jeden - „Rzygam reklamą Media Expert" - w sobotę wieczorem miał już 20 tys. użytkowników.

Sama Ewelina Lisowska odniosła się do tej krytyki z dystansem, stwierdzając drugiego dnia Świąt na Twitterze, że w czasie Bożego Narodzenia najlepiej po prostu wyłączyć telewizor.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • muslimek 2015-04-01 00:05:58

    No, a czego się spodziewali, nawet na forum pracowników gowork.pl/opinie_czytaj,726855 ludzie pisali, ze za czesto je puszczaja i wydali za duzo, bo 9 milionów na emisje.

  • hades 2015-01-03 16:59:41

    Polecam zapoznać się z teścią tego artykułu, może trochę otworzy oczy "hejtującej" części społeczeństwa.

    whysosocial.pl/2015/01/media-expert-nie-specjalista.html

  • lutek 2014-12-31 19:36:33

    natomiast i jedno i drugie na tym zyskało. Obczajta fimlim Szymona Majewskiego na temat tej reklamy. To jest jednak gość!

ZOBACZ WSZYSTKIE (11)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.