PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Telewizja hybrydowa przetestowana w kampanii "Dom z Natury" Almette

Autor: pr 2 października 2019 12:53

Telewizja hybrydowa przetestowana w kampanii "Dom z Natury" Almette Fot. materiały prasowe

Value Media, jako pierwszy dom mediowy w Polsce, wykorzystuje innowacyjny format reklamowy Hybrid Broadcast Broadband TV. Po raz pierwszy komercyjnie użyto go w kampanii marki Almette w stacji TVN.

Telewizja hybrydowa, inaczej HbbTV, to nowatorskie narzędzie, które pozwala na wyświetlanie takich samych treści jak na stronach www, bezpośrednio na ekranie telewizora. W Polsce mogą z niej już korzystać wszyscy użytkownicy naziemnej telewizji cyfrowej MUX, posiadający telewizory z opcją Smart TV i podłączeniem do internetu.

To ci widzowie jako pierwsi zobaczą najnowszą kampanię telewizyjną marki Almette (Hochland), wykorzystującą innowacyjny format reklamowy Hybrid Broadcast Broadband TV. Kampania HbbTV pod hasłem “Dom z natury” Almette prowadzona jest wspólnie przez Value Media i TVN. To pierwsza taka kampania w telewizji komercyjnej. Jej skuteczność i opłacalność dla reklamodawców, w ramach współpracy pod jednym dachem Group One, zmierzy natomiast agencja SalesTube.

- Wykorzystanie w tej kampanii nowego formatu, daje nam możliwość analizowania jego efektów, a więc rozwijania Hybrid Broadcast Broadband TV i współtworzenia przyszłości reklamy telewizyjnej w Polsce. Od samego początku w Value Media, stawiamy na innowacje oraz rozwój technologiczny wewnątrz grupy i dlatego już dziś możemy oferować naszym klientom rozwiązania przyszłości, które wkrótce będą dominującym i integrującym telewizję ze światem online trendem - mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Na każdym etapie kampanii zostaną zrealizowane badania świadomości marki, w których wezmą udział widzowie serwisu HbbTV TVN. Przed jej startem emitowane było zaproszenie do wypełnienia ankiety na ekranie telewizorów. Druga fala badania będzie przeprowadzana tuż po jej zakończeniu. Dzięki temu będzie można zmierzyć wpływ poszczególnych elementów kampanii na wskaźniki marki takie jak świadomość, wizerunek i chęć zakupu oraz znajomość loterii “Dom z Natury” Almette.

Testowa kampania Almette z wykorzystaniem Hybrid Broadcast Broadband TV jest pierwszą komercyjną kampanią wykorzystująca ten innowacyjny format w Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7962
Ilość aktualnych ofert: 499698

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.