Telewizyjna jesień z Mlekpolem

Autor: pr 6 września 2017 10:40

Telewizyjna jesień z Mlekpolem fot. materiały prasowe

Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa rusza z ofensywą reklamową. Od początku września produkty podlaskiego giganta mleczarskiego podbiją mały ekran.

Od początku nowego sezonu telewizyjnego Mlekpol przypomina konsumentom o swojej szerokiej gamie produktowej i wszechstronności zastosowania swoich wyrobów w codziennym jak i odświętnym menu. – Już 7 września zapraszamy widzów do stacji TVN o 20.10, gdzie w Doradcy Smaku mistrz kuchni Michel Moran zaprezentuje danie z wykorzystaniem produktów Mlekpolu. To pierwszy z cyklu odcinków, w których powstaną wyśmienite dania z ich wykorzystaniem. Do listopada zobaczymy m.in. jak przygotować pikantne muffiny, imprezowe tartinki czy sernik z morelami – mówi Kamila Syroka, rzecznik prasowy SM MLEKPOL w Grajewie.

W jesiennej ramówce stacji TVN tuż przed popularnym serialem, od poniedziałku do czwartku Michel Moran doradzi widzom jak najsmaczniej wykorzystać produkty spożywcze, w tym wyśmienite wyroby mleczarskie: masło, śmietanki, napoje fermentowane, serki kremowe producenta z Grajewa.
Oprócz lokowania swoich wyrobów SM MLEKPOL od początku września rozpoczyna sponsorowanie programów w głównych stacjach telewizyjnych oraz najbardziej popularnych kanałach tematycznych. Fundatorką audycji będzie śmietanka Łaciata 18% idealna do aksamitnych kremowych sosów.

Program Doradca Smaku powstaje przy współpracy RebelMedia, Domu Mediowego MEC oraz Jake Vision. Spoty sponsorskie SM MLEKPOL przygotował Rebel Media. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

 

Przeczytaj także:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.