Tesco: Akcja "Ciach" przyniosła duże wzrosty sprzedaży

Autor: pr 6 czerwca 2013 18:07

Poprzez kampanię Ciach! Tesco chce zachęcić klientów do kupowania i konsumowania. Obniżka cen jest wyjściem naprzeciw kryzysowym oczekiwaniom klientów. - Z badań wynika, że dla Polaków cena pozostaje najważniejszym czynnikiem podczas codziennych zakupach. Kryzys w widoczny sposób kształtuje nasze wybory, a tym samym skład naszego zakupowego koszyka - mówi Anna Matlak, dyrektor marketingu Tesco Polska.

Po prawie czterech tygodniach od rozpoczęcia akcji Ciach! (ruszyła 9 maja) w 450 sklepach Tesco, według danych sieci klienci kupujący w placówkach brytyjskiego operatora zaoszczędzili prawie 15 mln zł. Tesco obniżyło ceny, m.in.: świeżej żywności, produktów spożywczych, chemii gospodarczej, czy kosmetyków. Niższa cena, oznacza wyższą sprzedaż. Jak informuje Tesco sprzedaż herbaty (popularnej marki) wrosła w pierwszym tygodniu akcji o 100 proc., a oleju roślinnego o prawie 150 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,63

  • Śr

    4,16

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9116

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.