Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Tesco chce być liderem w segmencie sprzedaży internetowej w Polsce

www.portalspozywczy.pl 22 października 2013 14:55

- Niewiele po roku od startu, z zakupów z wykorzystaniem internetu w Tesco może korzystać już niemal co czwarty Polak. Udało nam się bardzo szybko rozwinąć zasięg usługi, która będzie mocno rozwijana w kolejnych latach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Czesław Grzesiak wiceprezes zarządu Tesco Polska.

- Chcemy być liderem tego segmentu w Polsce. Będziemy rozwijać się na tyle szybko, na ile tylko pozwolą nam warunki rynkowe. I będziemy zmieniać się zgodnie ze zmieniającym się otoczeniem - mówi również Grzesiak.

Grzesiak ocenia też, że sprzedaż internetowa to wciąż nowość na polskim rynku. - Sprzedaż z wykorzystaniem Internetu to cały czas nowość na polskim rynku. Bo choć sklepy internetowe oferujące żywność istnieją już od lat, o tyle dopiero teraz tym segmentem zaczynają interesować się duzi detaliści. Byliśmy jednymi z pierwszych i dziś widzimy, jak ważne było wejście w ten segment - mówi wiceprezes Tesco Polska.

Obecnie z zakupów w Tesco z wykorzystaniem internetu może korzystać ponad 25 proc. mieszkańców Polski, a sieć zapowiadała, że w 2014 roku już jedna trzecia Polaków będzie mogła skorzystać z zakupów w Tesco za pośrednictwem internetu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2013-10-22 16:49:00

    Zamawiałam przez internet w Tesco 3x. Produkty świeże nie mam zastrzeżeń. Na początku płaciło się 98 gr za przywóz zamówienia. Teraz jest 3,98 w górę . Zależy od pory dnia,dnia, odległości. Ja mieszkam 20 minut drogi od Tesco. Jeśli zamawiam produktow na ok. 200-300złjednorazowo to dostawa powinna być darmowa. Po drugie brak jest rubryki "uwagi" , gdzie mogłabym napisać coś składając zamówienie. Np. zamawiam 2 kg mięsa a w uwagach chciałabym napisać 2-2,5 kg ) .Kolejna uwaga . Zauważyłam ,że od jakiiejś daty obowiązują nowe ceny w gazetce a na stronie są dawne, wyższe ceny . Tesco -zakupy internetowe nie dla mnie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.