Tesco: Dopiero nasze wejście do Internetu sprawiło, że zakupy żywności w sieci trafiły „pod strzechy”

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 12 grudnia 2013 09:13

Chociaż sklepy internetowe oferujące artykuły spożywcze działają w Polsce już od kilku lat, to dopiero wejście Tesco w ten obszar rynku sprawiło, że zakupy żywności z wykorzystaniem internetu trafiły „pod strzechy” - informuje sieć.

- Flota samochodowa licząca ponad 150 pojazdów, 22 sklepy obsługujące internetowy serwis Ezakupy w 16 miastach, zaprojektowany do realizacji zamówień internetowych magazyn i 1000 przeszkolonych sprzedawców obsługujących, kompletujących i dostarczających zamówienia internetowe. To wszystko zostanie poddane próbie podczas zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. To będą pierwsze ‘internetowe' święta na taką skalę. Poszerzyliśmy sezonowy asortyment, a z naszej usługi mogą korzystać już miliony Polaków - mówi Mariusz Nowak, menedżer Działu Sprzedaży Internetowej Tesco Polska.

Obecnie blisko 27 proc. populacji Polski, czyli ok. 10 000 000 mln Polaków, znajduje się w zasięgu działania usługi Tesco Ezakupy. Jak pokazują badania prowadzone przez Tesco, w sklepie stacjonarnym zakupy zajmują konsumentom średnio około 58 minut, a w okresie przedświątecznym - z pewnością dłużej. Ezakupy mogą więc być dobrą alternatywą, by domową spiżarnię zapełnić przed świętami Bożego Narodzenia bez konieczności wychodzenia z domu. 

W ciągu roku Tesco znacznie zwiększyło swój zasięg i możliwości logistyczne. Obecnie Ezakupy dostępne są dla ok. 27% mieszkańców Polski, co oznacza, że już co 4. gospodarstwo domowe w Polsce, w ponad 100 miastach i miasteczkach może zaopatrywać się z wykorzystaniem serwisu Tesco Ezakupy Internet. Codziennie samochody dostarczające zakupy pokonują w całej Polsce 24 000 km. Liczba ta stale rośnie, bo tuż przed świętami m.in. w Warszawie znacznie powiększono flotę samochodową, która dostarcza klientom zakupy do domów. Dziś, średnio co 20 sekund w ciągu dnia gdzieś w Polsce, do kolejnego klienta wyjeżdża samochód z zakupami od Tesco. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.