Tesco modyfikuje politykę cenową w brytyjskich sklepach

Autor: dlahandlu.pl 25 czerwca 2018 14:54

Tesco w Wielkiej Brytanii zdecydowało o zakończeniu, z dniem 16 lipca, programu „Brand Guarantee”, który dawał klientom gwarancję zakupu niektórych markowych produktów po cenie nie wyższej niż u konkurencji. W zamian, spółka zamierza skupić się na obniżce cen produktów na półkach.

Program Brand Guarantee oferował klientom dopasowanie ceny do określonych produktów markowych. Jeśli klient kupował 10 lub więcej markowych produktów, system zapewniał natychmiastowy zwrot pieniędzy, jeśli produkty te były tańsze w sklepach Asda, Morrisons lub Sainsbury's. Kupujący odbierał zwrot w kasie.

Jak tłumaczy Tesco, refundacja ceny dotyczy obecnie mniej niż jednej na osiem transakcji. Jednocześnie większość klientów deklaruje, że zamiast tego wolałaby niższe ceny za codzienne zakupy.

- W ostatnim miesiącu obniżyliśmy cenę ponad 260 produktów codziennego użytku, a oszczędności wynoszą od 10% do 50%. Dzisiaj zobowiązujemy się do cięcia kilkudziesięciu bardziej popularnych produktów, które zostaną wprowadzone w sklepach w ciągu najbliższych dwóch tygodni – informuje spółka.

- Od momentu uruchomienia programu Brand Guarantee w 2015 r. inwestujemy w prostsze, niższe codzienne ceny. W rezultacie program jest dziś znacznie mniej istotny dla naszych klientów. Wycofujemy go, ponieważ koncentrujemy się na oferowaniu klientom jeszcze bardziej prostego stosunku jakości do ceny na półce – mówi Alessandra Bellini, dyrektor ds. Obsługi klienta Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6551
Ilość aktualnych ofert: 303040

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.