Tesco Polska z domem mediowym Initiative

Autor: pr 5 grudnia 2013 09:36

Tesco Polska rozstrzygnęło przetarg na obsługę budżetu mediowego. Firma postawiła na współpracę z domem mediowym Initiative, którego całościowa oferta przetargowa została oceniona najwyżej. Initiative odpowiadać będzie za planowanie i zakup mediów dla Tesco już od stycznia 2014.

- Spółki w ramach sieci Initiative współpracują także z Tesco w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i Słowacji. To umożliwi nam wymianę doświadczeń i know-how z poszczególnych rynków - mówi Katarzyna Starke-Zarańska, menadżer działu komunikacji marketingowej Tesco Polska.

- Jesteśmy niezwykle szczęśliwi z korzystnego dla nas rozstrzygnięcia przetargu. Mam również pełne przekonanie, iż zarówno lokalne narzędzia oraz wiedza jak i doświadczenia naszych oddziałów na innych rynkach, pomogą Tesco w budowaniu jeszcze silniejszej pozycji rynkowej w Polsce - dodaje Marcin Dec, CEO Initiative w Polsce.

Sklepy Tesco w Polsce obecne są od 1998 roku. Od tego czasu na rynku działa sieć 450 placówek zatrudniających niemal 28 tysięcy osób. Firma posiada w naszym kraju również stacje benzynowe oraz centra dystrybucyjne. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.