Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Tesco poszerzyło obszar współpracy z dunnhumby

Autor: dlahandlu.pl 10 października 2017 09:08

Od 1 stycznia 2018 r. Connect Media from dunnhumby będzie odpowiedzialne za usługi planowania i realizacji komunikacji POS, hostess, degustacji oraz mediów online dla dostawców Tesco na terenie całego kraju.

Dotychczasowa współpraca obejmowała doradztwo w obszarze cen, promocji, asortymentu, dostępności oraz obsługę programu lojalnościowego Tesco Clubcard. Marki będą mogły wykorzystać możliwości Connect Media, w zakresie planowania, realizacji, pomiaru i analizy skuteczności kampanii online i offline, w oparciu o wiedzę na temat zachowań konsumenckich sześciu milionów aktywnych klientów Clubcard w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.

Tesco wprowadziło retail media we współpracy z dunnhumby na rynkach Wielkiej Brytanii, Irlandii i Tajlandii. W ostatnich 4 latach dunnhumby zrealizowało 2865 kampanii w brytyjskich sklepach Tesco.

– Marki będą mogły budować zaangażowanie konsumentów i mierzyć efektywność swoich mediów, a nasze analizy pomogą im w optymalizacji kolejnych kampanii i budowaniu lojalności. Wprowadzając Connect Media w Polsce, dajemy markom potężne narzędzie, dzięki któremu będą mogły zapewnić efektywną ścieżkę zakupową i podnosić jakość doświadczenia konsumenckiego – powiedział Stephen Russell, dyrektor zarządzający dunnhumby w Europie Środkowej.

Connect Media daje markom możliwość wypełnienia luki pomiędzy kampaniami ATL i BTL, rozciągając komunikację w sklepach i poza nimi na wiele różnych formatów.

– Nowe partnerstwo pomoże nam współpracować z dostawcami przy rozwijaniu marek i wzroście kategorii, przy jednoczesnym oferowaniu lepszej, zróżnicowanej ścieżki zakupowej klienta – powiedział Jamie Walker, dyrektor produktu w Tesco Europa Środkowa.

Dunnhumby to spółka należąca do koncernu Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Em 2017-10-10 09:49:10

    Warto by podkreslic, ze dunnhumby jest własnością Tesco.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,51

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.