Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Tesco promuje kulturę trzeźwości

Autor: dlahandlu.pl 6 lutego 2018 10:38

Tesco promuje kulturę trzeźwości Fot. Tesco

W styczniu Tesco zachęcało swoich klientów do konsumpcji alkoholi niskoprocentowych w ramach akcji "Dry January". Sieć zanotowała rekordową sprzedaż niskoprocentowych piw, win oraz innych napojów o obniżonej zawartości alkoholu.

Ogółem w ciągu ostatnich czterech tygodni popyt na piwo, wino i inne trunki niskoprocentowe wzrósł o ponad 100 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Wynika to z wprowadzenia przez sieć w okresie świątecznym nowego asortymentu niskoprocentowych win o niskiej zawartości alkoholu, praktycznie nieodróżnialnych w smaku od ich alkoholowych odpowiedników.

W styczniu popyt na piwa niskoprocentowe i bezalkoholowe w Tesco wzrósł o ponad 70 proc. rok do roku.

Popyt na wino o niskiej zawartości alkoholu wzrósł o prawie 250 proc. w porównaniu ze styczniem ubiegłego roku. Dobrze sprzedają się wina marki własnej sieci - Low Alcohol Sparkling Sauvignon Blanc oraz Cabernet Tempranillo.

Zeszłego lata Tesco wprowadziło na rynek pierwszy bezalkoholowy "gin" - Seedlip Garden, który cieszy się dużą popularnością wśród klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,43

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.