Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Tesco promuje markę Value

Autor: pr 20 stycznia 2015 11:00

We wrześniu minionego roku Tesco wprowadziło na półki sklepów ponad 300 produktów marki Value w nowej odsłonie. Dziś firma promuje markę w spotach telewizyjnych. Produkty Value wsparte będą także w ulotkach i gazetkach promocyjnych sieci. W komunikacji nacisk położono na produkty kulinarne.

Tesco zmieniło markę Value wprowadzając nowe logo, opakowania i oznaczenia w sklepach jesienią 2014 roku. Produkty objęte są mechanizmem „Gwarancji 100% satysfakcji" - Tesco bezwarunkowo zwraca pieniądze, jeśli tylko produkt nie trafił w gusta klienta.

W styczniowej kampanii informacyjnej, pod hasłem „Smaku wiele za niewiele", firma promuje produkty spożywcze marki Value. W ulotkach i gazetkach promocyjnych można znaleźć przepisy na proste dania z produktów Value, zaś w spotach telewizyjnych promowane są wybrane produkty marki. To równocześnie debiut Tesco Value w telewizji. Spoty emitowane będą przez cztery tygodnie.

Tesco Value pojawiło się na polskim rynku w 1998 roku. Obecnie na półkach sklepów Tesco znajdziemy 326 artykułów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,52

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.