Tesco przeznacza ponad 7 mln zł tygodniowo na reklamy w telewizji

Autor: www.dlahandlu.pl 20 maja 2013 10:37

Już drugi tydzień z rzędu Tesco znalazło się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Według danych Nielsen za okres 6-12 maja (czyli wtedy, gdy wystartowała kampania "Ciach") sieć przeznaczyła na ten cel aż 7,2 mln zł. Tydzień wcześniej było to 7,9 mln zł.

Według oficjalnych cenników stacji TV, łącznie w badanym okresie na reklamę żywności wydano 108 518 222 zł. Tesco, to jedyna sieć handlowa, która znalazła się w zestawieniu. Pierwsze miejsca niezmiennie okupowane sią przez operatorów komórkowych (Orange - 12,9 mln zł, T-Mobile - 9,3 mln zł).

Jak już pisaliśmy, nowa kampania Tesco ma nie tylko dostarczyć klientom produkty w niskich cenach, ale także napędzić sprzedaż sklepów w sytuacji ostrego spowolnienia gospodarczego i ograniczenia zakupów przez polskich konsumentów. Jednocześnie duże obniżki cen mają pomóc brytyjskiemu operatorowi w walce o klientów z sieciami dyskontów. W ramach szeroko zakrojonej akcji promocyjnej sieci Tesco "Ciach!" firma zakłada obniżkę nawet 5000 produktów w każdym z 450 sklepów sieci na terenie kraju. Zdaniem ekspertów firmy FernPartners, jeśli Tesco obniży ceny o 10 proc. na popularne produkty, który z reguły są nisko marżowe, to przy założeniu marży na poziomie 14 proc. musi sprzedać ich o 250 proc. więcej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7271

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.