Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Tesco śladem Lidla zaczyna sporo inwestować w reklamy telewizyjne

Autor: www.dlahandlu.pl 14 sierpnia 2015 10:21

Tesco śladem Lidla zaczyna sporo inwestować w reklamy telewizyjne fot. youtube.pl, kanał Tesco Polska

Tesco coraz częściej pojawia się obok Lidla w zestawieniu brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Zgodnie z danymi Nielsena w ostatnim tygodniu (3-9 sierpnia) sieć przeznaczyła na ten cel 2 981 907 zł. Lidl w tym samym czasie - 5 939 981 zł.

To już trzeci raz w ciągu ostatnich miesięcy, kiedy Tesco postawiło na promocję w telewizji. W okresie 13-19 lipca sieć wydała 2 770 134 zł, wcześniej (29 czerwca - 5 lipca) -  3 211 689 zł.

Wydatki podawane są według oficjalnych cenników stacji TV.

Przykład Lidla pokazuje, że warto inwestować w ciekawe kampanie reklamowe. Być może opłaci się to również sieci Tesco, która próbuje odzyskać klientów i przekonać ich to zakupów w hipermarketach.

Przypomnijmy, Lidl zakończył właśnie trwającą trzy lata kampanię reklamową z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Sieć w tym czasie wydała na promocję w mediach ponad 1 mld zł. Poniesione wydatki opłaciły się. W ciągu trzech lat przychody Lidla wzrosły o 35,3 proc. podczas gdy Biedronka, główny konkurent na polskim rynku, zwiększyła przychody o 22 proc. wydając na reklamę ok. 600 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.