Tesco testuje rozwiązania znane z dyskontów

Autor: This is Money 31 grudnia 2014 16:19

Tesco szuka nowych sposobów na to, jak poradzić sobie w Wielkiej Brytanii z silną konkurencją w postaci sieci dyskontowych Aldi i Lidl. Z tego powodu w ostatnim czasie sieć zdecydowała się przekonwertować trzy działające w formacie convenience sklepy One Stop (sieć zakupiona w 2003 r., funkcjonująca pod odrębnym szyldem) na placówki dyskontowe - informuje "This is Money".

Sklepy, w których testowane są rozwiązania typowe dla formatu dyskontów (m.in. zmniejszony asortyment i niskie ceny), zlokalizowane są w Manchester, Solihull oraz Burntwood. Zmiany w placówkach wprowadzone zostały ok. dwóch miesięcy temu. Jeśli odmieniony koncept okaże się sukcesem, najprawdopodobniej w przyszłości będzie sukcesywnie implementowany w kolejnych placówkach One Stop. Należąca do Tesco sieć posiada 780 sklepów w całej Wielkiej Brytanii. W odróżnieniu od innej sieci convenience tego samego właściciela (Tesco Express), placówki One Stop zlokalizowane są głównie w mniejszych miejscowościach i poza centrami miast.

Sieć One Stop funkcjonuje w znacznym stopniu niezależnie od centrali Tesco. Posiada własną kadrę menedżerską, która samodzielnie może podejmować decyzje odnośnie realizowanej strategii cenowej. Wprowadzenie do trzech sklepów rozwiązań znanych z Lidla czy Aldiego to pomysł dyrektora generalnego One Stop, Tony'ego Reeda.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,69

  • Śr

    7,04

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.