Tesco uderzy homarem w niemiecką konkurencję

Autor: Dlahandlu.pl na podstawie telegraph.co.uk 20 listopada 2015 14:35

Tesco uderzy homarem w niemiecką konkurencję fot. shutterstock

Czyżby homar miał być zabójczą bronią w toczącej się na Wyspach wojnie cenowej pomiędzy Tesco a dyskontową konkurencją z Niemiec? Brytyjskie Tesco będzie sprzedawać skorupiaki w atrakcyjnych cenach i w ten sposób chce przyciągnąć do siebie klientów w okresie przedświątecznym - czytamy w The Telegraph.

W zeszłym miesiącu Lidl rozpoczął sprzedaż homarów pochodzących z certyfikowanych hodowli za 4.99 funtów.

Aldi oferuje klientom ogony homara za 9.99 funtów i planuje rozpocząć sprzedaż całego homara cztery dni przed świętami Bożego Narodzenia.

Wobec tego, homara nie mogło zabraknąć również w Tesco. Supermarket sprzedaje całego mrożonego kanadyjskiego homara za 6 funtów, jest on nieco większy niż homary z Lidla. Tesco liczy, że Brytyjczycy zdecydują się na zakup skorupiaków w rodzimej sieci. 

Supermarket walczy także na ceny w przypadku szampana - Tesco sprzedaje go za 9 funtów. Nieco wyższe ceny tego trunku proponują Aldi i Lidl.

Analitycy zwracają uwagę, że Tesco podpatruje konkurencję, która dzięki przystępnym cenom artykułów luksusowych przekonała do siebie więcej klientów z klasy średniej i tym samym zwiększyła swoje udziały w brytyjskim rynku do 10 proc. w porównaniu z 8.5 proc. z ubiegłego roku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • herbatnik 2015-11-20 15:15:08

    Ryby i owoce morz z Lidla są beznadziejne, więcej wody niż treści no i ten beznadziejny smak...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,86

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7646

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.