Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Tesco walczy o klienta reklamą w TV - wydaje 3,2 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 10 lipca 2015 11:23

Z początkiem lipca sieć Tesco postanowiła powalczyć o klienta reklamą telewizyjną. Po dłuższej nieobecności marka pojawiła się w zestawieniu Nielsena TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

Według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych (okres 29.06.2015 - 05.07.2015) marka przeznaczyła na ten cel 3 211 689 zł. Lidl wydał ponad dwa razy więcej - 7 619 640 zł.

W zestawieniu znalazły się również dwie marki z sektora żywności - Coca Cola (3 406 647 zł) oraz Żywiec Zdrój (3 295 584 zł).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • awoż 2015-07-15 14:46:07

    uważam że Tesco w końcu obrało dobry kierunek i faktycznie obecne reklamy są na tyle ciekawe że je oglądam. Poprzednie z dziadkami przy stole rodzina itp codzienność były męczące.

  • adcom 2015-07-11 18:12:40

    Tesco i tak tonie, nie uratują firmy te durne darmozjady, szukają oszczędności a generują straty, pracownika mają za nic, klientów nie odzyskają z tą polityką firmy, na sugestie pracowników odpowiadają zwolnieniem z pracy, a to szeregowy pracownik ma kontakt z klientem. następnie dostępność towaru, farsa farsa farsa, o jakości nie wspomnę, Kadra menadżerska i kierownicza to też jedna kpina, wystarczy popatrzeć po nazwiskach ludzi pracujących w biurze głównym i po mikro i makro regionalnych, nie liczy się inteligencja ale to kto komu lepiej obciągnie lub kto czyim jest krewnym.

    taka jest prawda o TESCO i jego DOT-pomyłce

  • Ola 2015-07-10 16:49:42

    Co za glupota wydawac tyle pieniędzy na reklamę .Obecnie każda reklama jest antyreklamą. Reklamy w internecie, czy telewizji bardziej denerwują i skutek jest odwrotny. Tylko niższe ceny moga przyciągnąć więcej klientów. Sama co jakiś czas zaglądam do e-zakupy tesco i rezygnuję patrząc na ceny.wczoraj widziałam w centrum miasta sklep miesny, gdzie mięso bylo tańsze niż w Tesco.A przeciez w centrum czynsze za lokal sa drozsze.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.