Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Tesco walczy o polskich klientów - wydaje 8 mln zł na reklamę w telewizji

Autor: www.dlahandlu.pl 9 maja 2013 10:17

Tesco walczy o polskich klientów - wydaje 8 mln zł na reklamę w telewizji

W okresie od 29 kwietnia do 5 maja sieci handlowe mocno zwiększyły swoje wydatki reklamowe. Według danych firmy Nielsen, sieć Tesco wydała w tym czasie na reklamę telewizyjną aż 7 982 699 zł. Przypomnijmy, że 9 maja sieć ruszyła z kampanią reklamową "Ciach", w której informuje o dużej obniżce cen produktów w 450 sklepach. Wydatki na reklamę sieci mogą więc jeszcze bardziej się zwiększyć.

W zestawieniu Nielsena, oprócz Tesco znalazła się jeszcze jedna sieć handlowa - Lidl - z wydatkami rzędu 6,3 mln zł.

Łącznie w badanym okresie na reklamę żywności wydano aż 112 259 881 zł.

Jak już pisaliśmy, nowa kampania Tesco ma nie tylko dostarczyć klientom produkty w niskich cenach, ale także napędzić sprzedaż sklepów w sytuacji ostrego spowolnienia gospodarczego i ograniczenia zakupów przez polskich konsumentów. Jednocześnie duże obniżki cen mają pomóc brytyjskiemu operatorowi w walce o klientów z sieciami dyskontów takimi jak: Biedronka, Lidl, Aldi, czy Netto, które w ostatnich latach zdobywają coraz większe udziały w polskim rynku handlowym.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,96

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.