Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Tesco wspiera sprzedaż wędlin marki własnej degustacjami

Autor: pr 12 marca 2015 12:00

Bohaterami nowej kampanii informacyjnej hipermarketów Tesco są wędliny. Sieć zachęca do zapoznania się z asortymentem wyrobów tradycyjnych i regionalnych, oferując klientom możliwość skosztowania produktów.

Twarzą kampanii „Dobre wędliny poznasz po smaku" jest Robert Makłowicz.

Poza reklamami telewizyjnymi, kampania wspierana jest także przez komunikaty IMS, POS TV, reklamy internetowe Google Lightbox, billboardy oraz dedykowany katalog dołączony do magazynu Claudia.

Tesco koncentruje się na wędlinach Tesco Finest, przygotowywanych według tradycyjnych receptur. W ofercie znajdziemy m.in. wędzoną i pieczoną nad ogniem polędwicę pilzneńską czy pieczoną szynkę z jabłkiem.

Dla miłośników regionalnych smaków, firma przygotowała ofertę 48 lokalnych dostawców, których produkty dostępne są tylko w sklepach regionu. Wśród dostawców znajdziemy m.in., Zakłady Mięsne „Wadowice", Masarnię „Majer" oraz Zakład Przetwórstwa Mięsa „Zychowicz". Produkty w sklepach oznaczone są symbolem „Z naszego regionu".

Kreacją kampanii zajęła się agencja Red8 Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,49

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.