Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Textilmarket chce uruchomić 50 sklepów w Europie

Property News 19 marca 2015 14:58

Textilmarket chce uruchomić 50 sklepów w Europie

Grupa Redan, właściciel marek Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej TXM w minionym roku uzyskała 504 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 7,5 proc. w porównaniu do 2013 r.

W tym okresie koszty sprzedaży i ogólnego zarządu zwiększyły się o 5,5 proc. licząc r./r. do 198,1 mln zł. W efekcie Grupa osiągnęła w 2014 r. zysk na działalności operacyjnej (EBIT) w wysokości 12,4 mln zł, czyli o 6,1 mln zł więcej niż w poprzednim roku. Wpływ na to miało zwiększenie wyniku w części dyskontowej o 8,6 mln zł oraz w części modowej w Polsce o 2,3 mln zł. Działalność części modowej na rynkach zagranicznych obniżyła natomiast wynik o 1,6 mln zł.

Na poziomie skonsolidowanego zysku netto Grupa Redan w 2014 r. wypracowała 9,7 mln zł, w porównaniu do 3,0 mln zł rok wcześniej. To ponad trzykrotny wzrost. Na poziomie wyniku całkowitego zanotowano 9,0 mln zł na plusie, względem 2,8 mln zł w 2013 r. - Kluczowe znaczenie miały ujemne różnice kursowe związane z osłabieniem ukraińskiej hrywny i rosyjskiego rubla oraz umocnieniem amerykańskiego dolara. Spowodowało to obniżenie wyniku o 8,7 mln zł. W minionym roku Grupa utworzyła jednocześnie aktywo na odroczony podatek dochodowy, co zwiększyło zysk o kwotę 12,7 mln zł - wyjaśnił Bogusz Kruszyński.

W przypadku segmentu modowego obroty w 2014 r. spadły r./r. o 0,7 proc. do 228,1 mln zł. Marża handlowa w skali całego roku wyniosła 42,6 proc., co oznacza spadek o 1,0 p.p. względem poprzedniego roku. Koszty sprzedaży i ogólnego zarządu zostały natomiast zmniejszone r./r. o 0,4 proc. Na poziomie wyniku operacyjnego (EBIT) segment modowy zanotował 7,0 mln zł straty, względem 6,3 mln zł na minusie w poprzednim roku. -  Uzyskaliśmy o ponad 60 proc. wyższy zysk na rynku krajowym, co potwierdza dopasowanie oferty do oczekiwań klientów. Naszym celem jest zwiększenie udziału sprzedaży towarów w pierwszych cenach, czyli bez stosowania promocyjnych rabatów. Spowoduje to z jednej strony wzrost przychodów, a z drugiej zwiększenie marży handlowej. Chcemy także skupić się na dalszej poprawie rozpoznawalności marek Top Secret, Troll i Drywash, co przyciągnie do sklepów nowych klientów. Kluczowa jest również optymalizacja wielkości zakupu towarów i terminów wprowadzania oferty do sklepów - stwierdził Grzegorz Lipnicki, prezes spółki Top Secret.

  • LUCY 2015-03-19 16:27:32

    NIECH POSTAWIĄ NA JAKOŚĆ. ICH CIUCHY TRACA KOLOR W PRANIU

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,26

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.