Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

TextilMarket zwalnia tempo rozwoju. Stawia na zmaksymalizowanie rentowności

Property News 4 lutego 2013 13:51

O 13,4 proc. do blisko 36,3 mln sztuk zwiększyła się w 2012 roku, licząc względem poprzedniego roku, liczba produktów sprzedanych w sieci dyskontowej TextilMarket należącej do Grupy Redan. Według wstępnych szacunków segment zapewnił w minionym roku 223,9 mln zł obrotów, co oznacza wzrost r/r o 14 proc. Szacunkowa marża handlowa na rynku dyskontowym Grupy Redan w 2012 r. wyniosła 39 proc. i była zbliżona do wypracowanej w 2011 r.

- Nasi klienci doceniają przede wszystkim szerokość oferty i bardzo niskie ceny w relacji do jakości sprzedawanych produktów. Tym bardziej, że duża część naszych towarów pochodzi od renomowanych polskich producentów (np. Gatta). W tym roku celem jest utrzymanie marży brutto na sprzedaży co najmniej na poziomie ubiegłego roku - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes Redanu SA.

Powierzchnia handlowa sieci dyskontów odzieżowych w minionym roku powiększyła się o 10 proc. do 60,8 tys. mkw. Na koniec 2012 roku sieć liczyła łącznie 275 placówek.

- W bieżącym roku w sieci TextilMarket zwalniamy tempo rozwoju, aby skoncentrować się na zmaksymalizowaniu jej rentowności. Jednakże Grupa nadal będzie otwierać nowe sklepy i rozwijać swoją działalność - podkreślił Kruszyński.

Sieć TextilMarket posiada ofertę odzieży dla całej rodziny. Jest uzupełniona także obuwiem oraz tekstyliami domowymi. Sklepy są zlokalizowane głównie w małych i średniej wielkości miastach w naszym kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.