PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

The future of retail: idealny mix technologii i emocji (pełna relacja)

Autor: dlahandlu.pl 7 listopada 2019 14:43

The future of retail: idealny mix technologii i emocji (pełna relacja) The future of retail: idealny mix technologii i emocji, fot. PTWP

Jak technologie wspierają i ułatwiają zakupy oraz jakie wyzwania stawiają przed handlem, czy sklepami przyszłości będą głównie bezobsługowe koncepty, jaką rolę może ogrywać sprzedawca i czy zakupom wciąż powinny towarzyszyć emocje? – o tym rozmawiali paneliści debaty „The future of retail: idealny mix technologii i emocji”, która odbyła się podczas XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Na jakich wartościach skupi się Ruch? Które aktywa mogą zbudować spółkę na nowo? - Na pewno naszym atutem jest lokalizacja – kiosk można np. przenieść, możemy tu manewrować, postawić na rozwiązania autonomiczne. Możemy nasze punkty wykorzystać dla obsługi obszaru e-commerce jako punkty odbioru i nadawania paczek. Możemy na tym dużo zyskać, bo kurier przestał być atrakcją, a stał się problemem. Popularność Inpostu pokazuje, że to dobry kierunek - tłumaczył Piotr Regulski.

Ruch to dzisiaj 1500 punktów własnych i 10 tys. punktów, do których spółka dowozi prasę. 
- Logistycznie to kłopot, ale także szansa - możemy dostarczyć naszym partnerom więcej produktów, obniżając tym samym koszty dostawy i zwiększając rentowność. 18 listopada starujemy ze sprzedażą książek. Będzie to sprzedaż bezzwrotowa, bez oddawania niesprzedanych egzemplarzy do wydawcy. Zamierzamy rotować książkami miedzy naszymi punktami, możemy je dostarczać tam, gdzie życzy sobie klient - wyjaśnił przedstawiciel firmy.

Czego chce klient i jak mu to dać?

Katarzyna Świąder uważa, że jednym z kluczowych zagadnień w handlu przyszłości będzie personalizacja produktów i usług. - Konsument musi być odpowiednio potraktowany, a sprzedawca stanie się konsultantem. Mimo coraz większej wiedzy konsumenci mają problem z jej zastosowaniem w życiu codziennym i handel musi znaleźć na to odpowiedź. Grupą, o przyszłości której należy pomyśleć już dziś są seniorzy. W 2025 roku osoby w wieku 60+ będą stanowiły 28 proc. populacji, a w 2050 – nawet 40 proc. Technologie mogłyby pomóc im funkcjonować w społeczeństwie, także w aspekcie właściwego odżywiania. Seniorzy będą też tą grupą, która będzie potrzebowała kontaktu ze sprzedawcą, dlatego uważam, że szybkie przejście do kupowanie w internecie i sklepów bezobsługowych nie nastąpi.


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,84

  • Min

    1,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7962
Ilość aktualnych ofert: 499698

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.