Top Secret zmieni oświetlenie w swoich sklepach

Autor: dlahandlu.pl 6 maja 2019 15:26

Interaktywne oświetlenie Perfect Scene Fitting Room marki Philips w sklepie Top Secret w galerii Posnania spowodowało 15 proc. wzrost średniej wartości paragonu w okresie instalacji pilotażowej oraz wzrost o 16 proc. liczby rzeczy kupowanych w ramach jednej transakcji.
Jednocześnie 91 proc. klientów uznało, że przymierzalnia w sklepie Top Secret z nowym oświetleniem jest lepsza od przymierzalni konkurencji.

Na początku tego roku, we współpracy z marką TopSecret, Signify przeprowadziło projekt pilotażowy, polegający na wymianie oświetlenia w przymierzalniach w sklepie Top Secret w centrum handlowym Posnania. Interaktywne oświetlenie Philips Perfect Scene Fitting Room oferuje klientom możliwość zobaczenia się w kilku trybach światła, których zadaniem jest oddanie jak najbardziej realnych warunków, w jakich będą noszone przez nich ubrania. Klienci mają do wyboru trzy opcje światła: dzienne, domowe i wieczorowe.

- Obsługa naszych sklepów niejednokrotnie spotyka się z pytaniami typu: „A jak ta sukienka będzie wyglądała w świetle dziennym?” – mówi Monika Augustyniak, manager koncepcji sklepu TOP SECRET.

- Widzimy potencjał w zaproponowanym rozwiązaniu i obecnie pracujemy nad wdrożeniem go w sieci sklepów Top Secret – dodaje Jacek Kopij, dyrektor rozwoju sieci Top Secret.

Klientom najbardziej podobał się tryb wieczorowy, który pozytywnie oceniło 96 proc. pytanych.

- Światło buduje naszą percepcję, wpływa na to, jak postrzegamy rzeczywistość i jak się w niej czujemy. Dowodem na to, są opinie klientów Top Secret, którzy po zmianie oświetlenia w przymierzalniach uznali je nie tylko za lepiej oświetlone, ale też większe, bardziej komfortowe i intymne – dodaje Tomasz Waszkiewicz, dyrektor sprzedaży CEE rynku detalicznego, Signify Poland.

97 proc. klientów zadeklarowało, że poleciłoby sklep Top Secret znajomym ze względu na nową przymierzalnię.

Analizy rynkowe coraz częściej podkreślają, jak istotna jest inwestycja w poprawę doświadczeń klientów i zadbanie o te wszystkie elementy wyposażenia czy obsługi, które tworzą nastrój sprzyjający zakupom. Według danych First Shopper Retailing aż 80% klientów uważa, że doświadczenie z procesu zakupowego jest równie ważne, co sam produkt.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Aga 2019-05-09 06:21:42

    Może lepiej jakby zajęli się dostępnością towaru. Nigdy nic nie ma w tych sklepach, pomimo że w ofercie jest.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7975
Ilość aktualnych ofert: 479771

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.