Topaz: Stabilny rozwój i stabilna kondycja finansowa

Autor: dlahandlu.pl 13 lutego 2019 10:37

Topaz: Stabilny rozwój i stabilna kondycja finansowa fot. materiały prasowe Topaz

Sieć sklepów Topaz stawia na strategię „zrównoważonego rozwoju”. Firma otwiera sklepy własne, jak i franczyzowe. Spółka deklaruje, że pomimo ustawy ograniczającej handel w niedzielę notuje wzrost obrotów netto rok do roku. Za 2017 r. firma może pochwalić się imponującymi wynikami: ponad 688 mln zł przychodów i 19,7 mln zł zysku.

Spółka Topaz jest w dobrej kondycji finansowej. Firma systematycznie zwiększa przychody, jak i zyski. Z rachunku zysków i strat za okres styczeń-grudzień 2017 r. wynika, że przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów wyniosły 688 641 903,01 zł w porównaniu do 627 273 901,18 zł w 2016 roku. Zysk ze sprzedaży wyniósł 24 263 749,12 zł (18 455 639,31 zł w 2016 r.). Zysk netto spółki za 2017 r. to 19 728 347,51 zł w porównaniu do 12 495 601,36 zł w 2016 r.

Dziś sieć Topaz to 110 sklepów w czterech województwach: mazowieckim, lubelskim, podlaskim i warmińsko-mazurskim. Topaz to nie tylko sklepy spożywcze. To również własne stacje benzynowe, nowe punkty gastronomiczne, parki handlowe oraz inwestycje deweloperskie, które w 2018 roku Topaz realizował m.in. w Sokołowie Podlaskim i w Siedlcach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7280
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.