Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Tradis do końca roku chce oferować ok. 300 indeksów marki własnej

Autor: www.dlahandlu.pl 13 marca 2013 09:54

Od III kwartału 2012 r. Tradis stale wprowadza do swojej oferty produkty marki własnej Dobry Wybór. Początkowo w Tradisie funkcjonowało 40 indeksów tej marki, w IV kwartale 2012 r. w swojej ofercie Tradis posiadał już 80 indesów. Obecnie funkcjonuje ponad 200 produktów marki Dobry Wybór w kluczowych kategoriach, które obejmują zarówno artykuły spożywcze, jak również chemię gospodarczą.

Wprowadzanie produktów Dobry Wybór poparte jest cyklami szkoleń dla klientów Tradisu, w ramach których przekazywane są informacje na temat specyfiki marki własnej, wsparacja marketingowego - zasad merchandisingu, sposobów oznaczania marki własnej na połce i w sklepie oraz przedstawiane są nowości i produkty najwyżej plasujące się w rankngu sprzedaży.

Odpowiadając na potrzeby rynku, Tradis nadal będzie rozwijał Markę Własną Dobry Wybór i do końca roku 2013 planuje poszerzyć ofertę do ok. 300 indeksów.  

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,55

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.