Tradis: Multiformatowość pozwala dotrzeć do różnych klientów

Autor: www.dlahandlu.pl 27 września 2011 12:10

Mutiformatowość pozwala dotrzeć zarówno do klientów ceniących sobie szybkie zakupy, jak i osób, które lubią im poświęcać więcej czasu, do mieszkańców metropolii, ale też mniejszych miejscowości. - Równoległe rozwijanie kilku konceptów franczyzowych w jednej grupie pozwala proponować w każdym z nich różne rodzaje aktywności marketingowej i odmienne promocje - mówi Kazimierz Mars, prezes Tradisu.

Grupa Dystrybucyjna Tradis jest organizatorem sieci franczyzowych sklepów i supermarketów o różnorodnych formatach, dostosowanych do oczekiwań i potrzeb polskich konsumentów. Spółki franczyzowe Tradisu tworzą sieci: Lewiatan, Groszek, Euro Sklep, Milea. Do ich grona dołącza teraz partnerska sieć Minutka. Dzięki temu Tradis zapewnia polskim kupcom możliwość wyboru formatu, który im samym najbardziej odpowiada.

- Chcemy konsekwentnie umacniać pozycję swoich sieci franczyzowych, które mają się rozwijać w ramach swoich formatów. Dziś sieci franczyzowe działające w ramach Grupy Dystrybucyjnej Tradis liczą ponad 4 100 placówek. Tradis rozwija również współpracę w ramach PSD z kolejnymi spółdzielniami partnerskimi. Teraz z Grupą współpracują 63 spółdzielnie, zarządzające ponad 520 sklepami. Spółdzielcy i PSD właśnie wprowadzili na rynek wspólną sieć sklepów Gama, która do grudnia będzie liczyła co najmniej 25 placówek, a w przyszłym roku powiększy się o minimum 50 kolejnych lokalizacji - dodaje Kazimierz Mars.

Po niezrealizowaniu przez Eurocash umowy inwestycyjnej dotyczącej połączenia spółek, zarząd Tradisu przystąpił do kontynuowania przyjętej w ubiegłym roku strategii. Samodzielnie chce zapewnić polskim kupcom perspektywę dynamicznego rozwoju, atrakcyjne warunki współpracy handlowej i perfekcyjny serwis. W najbliższym czasie grupa chce się intensywnie rozwijać, zarówno organicznie, jak i przez przyłączanie kolejnych podmiotów. Tradis poprawia także kompletność oferty dla sklepów, poszerzając asortyment o kolejne, testowane wcześniej kategorie, które dotychczas były niedostępne lub zbyt słabo reprezentowane, i reorganizuje sieć dystrybucji.

W skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis wchodzą spółki Tradis, Ambra (dystrybucja artykułów chemiczno-kosmetycznych), DEF (dystrybucja artykułów FMCG), Detal Koncept (organizator franczyzowych sieci Groszek i Milea), Euro Sklep, Lewiatan, Koliber (sieć drogerii) oraz PSD, który wspólnie ze Spółdzielniami Społem współorganizuje nowoczesny handel spółdzielczy w Polsce.

Działalność operacyjna spółek dystrybucyjnych została uporządkowana geograficznie bądź funkcjonalnie w ramach ośmiu makroregionów. Dysponują one 63 oddziałami w postaci Centrów Dystrybucji, serwisów i magazynów cash&carry, o łącznej powierzchni ok. 306 tys. mkw.Właścicielem Tradisu jest Grupa Handlowa Emperia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • obserwator 2011-10-11 15:28:14

    to jest bezsensowna strategia:Groszek, Lewiatan, Minutka, Euro,Społem, -ten sam profil jaki jest sens dla kazdego tworzyc inny marketing? albo robimy coś dobrze albo wcale,a jest byle jak

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,83

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6713
Ilość aktualnych ofert: 283277

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.