Transaction Rex - konsument, który jest prawdziwym wyzwaniem dla sprzedawców

Autor: dlahandlu.pl 22 czerwca 2017 12:20

Transaction Rex - konsument, który jest prawdziwym wyzwaniem dla sprzedawców fot. shutterstock

Przez ostatnie 3 dekady wolnego rynku wydarzyło się bardzo wiele. W Polsce pojawiły się wielkie korporacje handlowe, olbrzymie koncerny medialne, powszechny dostęp do Internetu, e-commerce, smartfony,  m-commerce. Jak wynika z analizy Agencji Freebee pojawił się też nowy konsument. Doskonale przystosowany do zmieniających się warunków rynkowych. Surowy i wymagający szacunku. Będący panem sytuacji. Wychowany przez rynek, teraz zaczyna stawiać mu warunki – król rynku, Transaction Rex.

Historia Transaction Rexa jest nierozerwalnie związana z gospodarczą historią Polski, która po opadnięciu żelaznej kurtyny stała się poligonem doświadczalnym wielu polskich i zagranicznych marek, które starały się wykorzystać oczywisty potencjał niemal 40-milionowego kraju, bez żadnych doświadczeń wolnorynkowych.  

Obecna dekada jest dla Transaction Rexa okresem dojrzewania. Lata 2010-2017 to również czas olbrzymiego skoku technologicznego, dla którego kluczowe były 2 zdarzenia: błyskawiczna popularyzacja urządzeń mobilnych (consultingowy gigant Accenture szacuje, że smartfona posiada już 75% Polaków) i rozwój internetu mobilnego, do którego dostęp ma już prawie 100% polskiej populacji. W efekcie – wpływ social mediów rośnie w siłę – Facebooka używa już ponad 15 mln, czyli 64% polskich internautów , rozwija się m-commerce, miliony Polaków mają błyskawiczną możliwość sprawdzania cen i przekazywania informacji zwrotnej sprzedawcom. Ostatnie lata to również olbrzymi skok dla e-commerce, choćby z uwagi na prowadzone przez Komisję Europejską prace nad Jednolitym Rynkiem Cyfrowym, których efektem ma być zniesienie w transgranicznym handlu elektronicznym. Wszystko to daje Transaction Rexowi coraz więcej władzy.

KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
  • millenials 2017-06-24 01:33:01

    personalizacja=inwigilacja , dlatego ja za personalizacje podziekuje. millenials

  • Smart shopper Warszawa 2017-06-23 00:18:03

    Ja przestałem kupować w sklepach zatrudniających Ukraińców. Tu jest Polska tu mają zatrudniać Polaków!

  • ciotka 2017-06-22 19:12:41

    cała prawda o nas konsumentach. wnikliwa i ciekawa analiza. długa lektura, ale polecam. warta uwagi.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    4,07

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.