Transakcja BLIKIEM przez smartfony dzięki aplikacji mPOS

Autor: dlahandlu.pl 23 grudnia 2015 13:20

Polski Standard Płatności w ramach rozwijanego rozwiązania płatniczego mPOS BLIK nawiązał współpracę z serwisem Przelewy24. Dzięki tej współpracy sprzedawca i kupujący mogą dokonać między sobą błyskawicznej transakcji BLIKIEM mając w rękach wyłącznie smartfony z zainstalowaną aplikacją mPOS.

Rozwiązanie przeznaczone jest dla banków i agentów rozliczeniowych. Do tej pory pod pojęciem mPOSa rozumieliśmy niewielki, przenośny terminal, umożliwiający przyjmowanie płatności kartą, współpracujący również ze smartfonem lub tabletem. Tymczasem rozwiązanie mPOS, proponowane przez PSP jest mobilną aplikacją, którą klient i sprzedający muszą zainstalować w swoich telefonach. Przelewy24 jako pierwszy podmiot na rynku zacznie oferować to rozwiązanie. W tej chwili przygotowuje się do udostępnienia usługi z początkiem nowego roku.

Rozwiązanie jest w pełni software’owe. Z punktu widzenia sklepu lub punktu usługowego jest też bardzo funkcjonalne - nie ma potrzeby zamawiania urządzenia za kilkaset złotych, oczekiwania na jego dostawę, a następnie na certyfikację przez odpowiednie firmy.

- Silny i dynamiczny rynek e-commerce wymógł na e-sprzedawcach konieczność oferowania najlepszych cen i dostarczania zakupów w najszybszy możliwy sposób. Obecnie przyszłość handlu detalicznego to skrzyżowanie sklepu tradycyjnego i online. Jest to odpowiedź na oczekiwania kupujących, którzy regularnie korzystają już z obu kanałów porównując oferty, poszukując informacji o towarach i usługach, wybierając najkorzystniejszy i najwygodniejszy dla nich sposób finalizacji zakupu - mówi Jacek Kinecki, dyrektor sprzedaży e-commerce w firmie Przelewy24.

Z BLIKA korzystają obecnie klienci Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (oraz Orange Finanse) oraz PKO Banku Polskiego (oraz Inteligo).
Z systemu może korzystać obecnie ponad 1,5 miliona użytkowników, a od uruchomienia w lutym dokonano nim 1,5 miliona transakcji. BLIKIEM można płacić w ponad 130 tysiącach terminali płatniczych w sklepach stacjonarnych, kawiarniach i lokalach usługowych oraz w większości sklepów internetowych za pośrednictwem wielu integratorów płatności internetowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8111

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.