Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Transkakcje na urządzeniach mobilnych stanowią 1/4 płatności dokonywanych przez internet

Autor: dlahandlu.pl/pr 31 marca 2015 12:38

Nieustannie rośnie liczba platform i aplikacji do dokonywania płatności mobilnych. Według szacunków Forrester wartość rynku m-płatności na świecie do roku 2017 osiągnie wartość aż 1 biliona dolarów.

Jak wynika z raportu Mobile Payments Index firmy Adyen, dotyczącego globalnego rynku, transakcje na urządzeniach mobilnych  stanowią już jedną czwartą płatności dokonywanych przez Internet. Ponadto wpłacający coraz częściej dokonują płatności mobilnych. W ostatnim kwartale 2014 roku 25,8 proc. globalnych transakcji internetowych zostało przeprowadzonych właśnie na urządzeniach mobilnych.

Użytkowanie smartfonów wśród Polaków (wg. Raportu mShopper) już teraz jest na poziomie ponad 44 proc., podczas gdy wśród samych internautów wskaźnik przekroczył połowę ogółu. Największy odsetek - na poziomie powyżej 65 proc. - jest  wśród młodych internautów w wieku 19-24 lata. Jeśli dodać do tego użytkowników korzystających z tabletów, mamy już niemal 3/4 internautów bazujących na urządzeniach mobilnych. -Trend mobilności w branży e-commerce niewątpliwie zasługuje na uwagę, szczególnie od strony końcowego etapu zakupów - możliwości płatności. Warto skontaktować się z operatorem płatności mobilnych np. Dotpay, by dostosować swój e-sklep do oczekiwań klientów, tym samym zwiększając jego konkurencyjność. Zyskuje na tym zarówno klient, który szybciej otrzymuje zamówiony towar, jak i właściciel sklepu, który zwiększa swoje obroty - komentuje Bernadetta Madej, dyrektor działu handlowego operatora płatności online Dotpay S.A.

Na regularny wzrost liczby użytkowników aplikacji bankowych w Polsce duży wpływ ma fakt,
iż polski sektor bankowy staje się coraz bardziej innowacyjny. Banki coraz śmielej wprowadzają nowości, z których klienci chętnie korzystają. Wg. raportu mShopper dla kupujących mobilnie wskaźnik korzystania z bankowości mobilnej wynosi już 75 proc. Daje to około 3,5 mln Polaków korzystających z bankowości mobilnej i jest to spójne z danymi publikowanymi przez same banki w zakresie ich klientów mobilnych.
Najwięcej zwolenników bankowości mobilnej jest obecnie w przedziale wiekowym 19 - 44 lata.

Coraz więcej zakupów będziemy robić przy użyciu urządzeń mobilnych - pod wpływem wygody, nagłej potrzeby, ale i coraz skuteczniejszych kampanii marketingowych. Poza tym współczesny klient często korzysta z wielu urządzeń i na każdym z nich chce mieć dostosowane funkcjonalnością rozwiązanie, szczególnie to dotyczące płatności.

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • karla 2015-04-11 23:42:35

    dla mnie płaceniem telefonem jest najlepszą opcją obecnie. nawet mogę zapomnieć portfela ;) używam bankowości mobilnej getin mobile i jest świetna.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,58

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.