Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Transmisje live, filmy instruktażowe - te narzędzia pomogą sprzedawać w 2017 roku

Autor: PR Rabat Detal 10 stycznia 2017 13:45

W 2017 roku Facebook oraz responsywna strona WWW to wymagany standard. Kluczowym działaniem w nowym roku będą video nagrania – instruktażowe, szkoleniowe i kilkuminutowe zajawki produktowe.  To co przyciągnie klientów do marki w nowym roku to transmisje Live, które podkreślają autentyczność, często spontaniczność oraz wzbudzają emocję.

Skoro mowa  o autentyczności to należy uwzględnić również technologię 360 stopni – obrazującą rozszerzoną rzeczywistość. W dalszym ciągu swoje trofea będzie zbierać storytelling, najlepiej przyswajalny i zapamiętywany dla odbiorców sposób zapoznawania się z marką i produktem. 

Branża FMCG powinna jeszcze szerzej otworzyć się na działania marketingu sensorycznego. Zaprojektowanie doznań na płaszczyźnie dodatkowych trzech zmysłów: słuchu, węchu i smaku. Zarówno aromaty jak i odpowiednia muzyka w tle stanowią drogę do emocji klientów. Wykorzystanie tych dwóch narzędzi niesie za sobą korzyści w postaci wyróżnienia, zwiększenia sprzedaży, lojalności konsumenta oraz poprawy atmosfery w sklepach. Równie dobrze sprawdzą się degustacje poszczególnych produktów, praktycznie 7/10 klientów, którzy wzięli udział w smakowaniu, zakupili dany produkt.

Kolejnym trendem będzie komunikacja mailingowa i sms-owa. Jeżeli, któraś z firm branży FMCG nie dysponuje jeszcze powyższymi narzędziami, powinna im się bacznie przyjrzeć i wdrążyć
w najbliższym kwartale.

Rok 2017 da jeszcze więcej możliwości zwiększenia sprzedaży, ale tylko dla tych, którzy pójdą z duchem technologii.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.