Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Trend na azjatycką żywność widoczny także w sieciach handlowych

www.portalspozywczy.pl 12 czerwca 2018 17:50

Polacy lubią azjatycką kuchnię, chętnie chodzą do barów i restauracji na sushi, ramen czy pad thai. Czy trend na azjatycką kuchnię, który panuje w gastronomii, ma swoje odzwierciedlenie na sklepowych półkach?

- Zauważamy dynamiczny rozwój oferty przede wszystkim produktów kuchni tajskiej, ale też chińskiej i japońskiej. Klienci poszukują przede wszystkim artykułów stanowiących bazę konkretnych dań - gotowe pasty, sosy, makarony czy mleczko kokosowe. Popularnością cieszą się również produkty uzupełniające – sos rybny, orientalne przyprawy, liście kafiru - informuje Carrefour.  

Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska tłumaczy, że tydzień azjatycki jest w Lidlu bardzo popularny. - Klienci poszukują oryginalnych smaków i produktów. Korzystają chętnie także z przepisów kuchni azjatyckiej, które znajdują się na stronie KuchniaLidla.pl - mówi.

Jakub Jurkowski, dyrektor kategorii w dziale zakupów Jeronimo Martins Polska tłumaczy, że Biedronka już od wielu lat przygotowuje oferty czasowe dedykowane kuchniom całego świata. - Obserwujemy, że taki asortyment cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów, również w przypadku produktów typowych dla kuchni indyjskiej, chińskiej, wietnamskiej, koreańskiej, tajskiej, czy filipińskiej - mówi.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,88

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.