Twórca aplikacji Pola: Patriotyzm jako kolejne kryterium zakupowe

www.portalspozywczy.pl 3 października 2016 12:27

- Patriotyzm zakupowy występuje wtedy, gdy konsument, mając do dyspozycji dwa podstawowe wskaźniki rynkowe: cenę i jakość, jest gotów dorzucić do tego trzecie kryterium: patriotyzm i na jego podstawie zmienić swoją decyzję zakupową w stosunku do tego, co mówią mu pierwsze dwa - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Piotr Trudnowski, członek zarządu Klubu Jagiellońskiego i współtwórca konsumenckiej aplikacji Pola.

Jak zaznacza Trudnowski, promująca patriotyzm konsumencki aplikacja Pola, nie ma na celu wspierania polskich producentów bez względu na wszystko.

- Na pewno nie chodzi nam o to żeby promować polskiego przedsiębiorcę, który sprzedaje towar kiepskiej jakości, kombinuje z podatkami i zatrudnia ludzi na czarno. Po prostu dorzucamy kolejną porcję informacji, którą ktoś może uwzględnić albo nie - dodaje.

Twórca "Poli" przyznaje, że spotyka się z zarzutami, że patriotyczną, polską aplikację można pobrać jedynie ze sklepu wielkich korporacji na telefony produkowane przez azjatyckie koncerny.

- Taka jest prawda. Natomiast zawsze pozostaje to pole do refleksji dlaczego tak się dzieje i co można zrobić żeby to zmienić, jeśli komuś taki stan rzeczy nie odpowiada. Nie jest tak, że nie wpuścimy do biura kogoś z butelką zagranicznej wody albo nie kupimy nigdy towaru pod zachodnią marką. Chcemy żeby Pola pełniła bardziej funkcję edukacyjną niż była traktowana jak wyrocznia i zero-jedynkowy wskaźnik - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,66

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7990

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.