Tylko 3 proc. polskich e-sklepów sprzedaje transgranicznie

www.portalspozywczy.pl 6 kwietnia 2016 13:40

– Powodem korzystania z zakupów online przez polskich konsumentów jest możliwość uzyskania niższej ceny. Polacy rzadziej są zainteresowani zakupem z powodu lojalności względem sklepu. Ponad jedna trzecia polskich e-konsumentów wybiera  produkty offline, a transakcji zakupowej dokonuje online, często korzystając z atrakcyjniejszej oferty cenowej – informują eksperci DELab UW.

Dodają, że polscy konsumenci różnią się od konsumentów w EU15 oraz NMS12 pod względem typu produktów zakupionych online. Polacy częściej niż konsumenci z innych krajów Unii kupują przez Internet towary, takie jak odzież i sprzęt sportowy, sprzęt AGD oraz artykuły spożywcze. Rzadziej decydują się na zakup usług – zaledwie 17 proc. zawierających transakcję online kupuje bilety do kina czy na koncerty. Tego typu transakcje zawiera 45 proc. e-konsumentów w EU15 oraz 28 proc. w NMS12. Udział polskich internautów korzystających z e-commerce w celu wynajęcia pokoju czy domu jest niższy i wynosi jedynie 9 proc.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,66

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9191

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.