Tymbark z najsilniejszym wsparciem reklamowym wśród soków

Autor: wirtualnemedia.pl 16 lipca 2015 12:42

Reklamy soków i nektarów w mediach pozainternetowych w okresie od stycznia do maja br. warte były nieco ponad 52,6 mln zł. To zaledwie 0,1 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku - czytamy na Wirtualnemedia.pl.

Producenci soków blisko 80 proc. swoich budżetów, podobnie jak rok wcześniej, ulokowali w telewizji. Na reklamy w tym medium przeznaczyli 42,4 mln zł, o 3,1 proc. mniej niż przed rokiem.
Zredukowali też wydatki reklamowe w gazetach - o 51,2 proc. (do 110,7 tys. zł) i na outdoorze - o 45,7 proc. (do 1,1 mln zł).

Więcej na reklamach soków zarobiły natomiast magazyny - 7,4 mln zł ( wzrost o 37,9 proc.) i kina - 1,5 mln zł (wzrost o 15,2 proc.).

Liderem wydatków w tej kategorii była, podobnie jak rok temu, marka Tymbark, należąca do Grupy Maspex Wadowice. Na jej wsparcie przeznaczono 26,3 mln zł, czyli 13,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Maspex promował soki Tymbark jeszcze w sezonie zimowym, m.in. kampanią z zabawą dzieci i rodziców.

Reklamy Tymbarku kosztowały niemal czterokrotnie więcej niż jego głównych rynkowych konkurentów, takich jak Hortex, Łowicz czy Herbapol.

Hortex Holding wydał na promocję swojej flagowej marki w mediach tradycyjnych 6,8 mln zł, o 35 proc. mniej niż rok wcześniej.

W zestawieniu najsilniej reklamowanych w br. soków znalazła się też marka Dr Witt z wydatkami w wysokości 3,5 mln zł. Z czołówki wypadła natomiast marka Fortuna.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,61

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.