Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Udział gastronomii w obrotach centrów handlowych wzrósł z 10 do 15-20 proc.

Autor: Puls Biznesu 25 lipca 2017 12:52

Odpływ klientów do internetu daje w kość branży modowej. Modne są za to jedzenie i dobre restauracje. Gastronomia jest więc w stanie ściągnąć klientów, którzy przy okazji zrobią zakupy - twierdzi Puls Biznesu za niemieckimi źródłami branżowymi.

Cytowany przez "Puls Biznesu" „WirschaftsWoche” powołuje się na dane ECE, firmy zarządzającej m.in. galeriami handlowymi, z których wynika, że przez pięć lat obroty gastronomiczne w centrach urosły o 55 proc.

W Polsce, zdaniem "PB", też jest to odczuwalne. Na kongresach branżowych słychać, że w ciągu ostatnich lat udział gastronomii w ich obrotach wzrósł z 10 do 15-20 proc. Przy kolejnych przebudowach i rozbudowach powiększają powierzchnię właśnie na gastronomię i rozrywkę oraz starają się przyciągać restauracje ze stolikami i obsługą.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,26

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.