Udział Lidla i Aldiego w brytyjskim rynku wzrósł do blisko 10 proc. udziałów

Autor: money.pl 12 stycznia 2016 14:41

Brytyjska sieć supermarketów Morrisons po raz pierwszy od 4 lat wykazała 0,2-procentowy wzrost sprzedaży LfL w okresie świąteczno-noworocznym - wynika z oficjalnych danych przedsiębiorstwa czytamy na money.pl

Dane obejmują 9-tygodniowy okres zakończony 3 stycznia 2016 r.

Morrisons, podobnie jak pozostałe brytyjskie sieci hipermarketów, wciąż jednak czuje na plecach oddech konkurencji w postaci niemieckich dyskontów. W tym roku aż jedna ósma Brytyjczyków zrobiła największe przedświąteczne zakupy w sklepach Lidl lub Aldi. Łączny udział tych dwóch sieci w brytyjskim rynku wzrósł w okresie 12 tygodni zakończonych 3 stycznia aż o 8,3 proc. w ujęciu rocznym - do 9,7 proc. W tym samym czasie, jak wynika z danych firmy analitycznej Kantar, udział Morrisons w rynku zmniejszył się o 11 proc.

W Polsce  2014 roku sieć Lidl wraz z Kauflandem (Grupa Schwarz) miała 8 proc. udziałów w rynku.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7882

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.