Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Unilever, Maspex, Kompania Piwowarska i Lidl wśród liderów wydatków na reklamę w TV

Autor: wirtualnemedia.pl 6 lipca 2016 17:47

W czerwcu 2016 r. liderem wydatków na reklamę w TV była grupa Unilever, która przeznaczyła na ten cel 59,09 mln zł, o 1,6 proc. więcej niż rok wcześniej. W pierwszej piątce znalazły się także: Grupa Maspex Wadowice i Kompania Piwowarska - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce w zestawieniu należy do Polkomtela – 46,41 mln zł (spadek o 7,8 proc.). Trzecie miejsce „zajęła” Grupa Maspex Wadowice, której wydatki na reklamę w TV wzrosły o 145,4 proc. względem analogicznego okresu ub.r. i wyniosły 43,54 mln zł. Kolejna pozycja należy do T-Mobile Polska, która zwiększyła miesięczne wydatki o 49,42 proc. do 42,02 mln zł. Zestawienie pięciu największych reklamodawców zamyka Kompania Piwowarska, która w czerwcu na reklamy w TV zainwestowała 41,34 mln zł, o 7 proc. mniej niż rok wcześniej.

Wśród firm spożywczych i handlowych w pierwszej 20-stce największych reklamodawców w TV w czerwcu br. znalazły się: Lidl Polska (41,33 mln zł, wzrost o 13,5 proc. rdr); Nestle (35,85 mln zł, spadek o 24,2 proc.); Jeronimo Martins (34,28 mln zł, wzrost o 995,55 proc.); PepsiCo (32,93 mln zł, spadek o 18,3 proc.); Grupa Żywiec (27,29 mln zł, spadek o 13 proc.); Coca-Cola (26,55 mln zł, spadek o 28,9 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.