Unilever wprowadza do oferty kapsułkowe ekspresy do herbaty

www.portalspozywczy.pl 17 września 2015 14:04

Unilever, właściciel marki Lipton, pozazdrościł Nestle sukcesu systemu kapsułkowego Nespresso i postanowił wprowadzić na rynek ekspres do przyrządzania herbaty z popularnych kapsułek - pisze Bloomberg.

To wydarzenia ma także ożywić markę Lipton i pobudzić wzrost europejskiego rynku herbaty. Ma także stworzyć konkurencję dla należącego do Nespresso konceptu Specjal.T by Nestle, czy herbaty kapsułkowej, który rozwijany jest od 2010 r. już na ośmiu światowych rynkach.

Maszyna herbaciana nazwana T.O., opatrzona logo Lipton i wyprodukowana przez firmę, która zajmuje się także wytwarzaniem znanych kapsułkowych ekspresów Krups, trafiła do sprzedaży w połowie września – na razie na rynku francuskim. Urządzenie będzie kosztować około 179 euro (202 dol.), 100 euro więcej niż niektóre podstawowe ekspresy kapsułkowe na tym rynku. Pudełko 10 kapsułek herbaty kosztuje około 3,90 euro.

Czytaj więcej na portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,15

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.