Urodzinowa kampania Nutelli

Autor: pr 14 maja 2014 14:14

W 2014 roku, marka świętuje 50. urodziny, czyniąc miłośników Nutelli na całym świecie, bohaterami jubileuszowej kampanii.

Tegoroczna kampania marki jest wyrazem jej wdzięczności dla fanów Nutelli i w całości bazuje na opowieściach, zdjęciach i filmach, którymi konsumenci dzielą się za pośrednictwem dedykowanej strony: www.nutellastories.com. Historie miłośników marki składają się na wszystkie jubileuszowe działania Nutelli, czyli promocje POS, komunikację PR oraz w social media, konkursy konsumenckie, billboardy, dedykowany spot telewizyjny emitowany w dwóch odsłonach 12.02-30.03 oraz 24.04-21.05 br. oraz event stanowiący punkt kulminacyjny wszystkich aktywności jubileuszowych.

Obchodom urodzinowym towarzyszy limitowana kolekcja Nutelli. Z okazji 50. urodzin, Nutella dostępna jest w specjalnych, jubileuszowych opakowaniach 230, 350 i 600g oraz wyjątkowo, o pojemności 1kg. Dedykowane słoiki spotkać można w sklepach na terenie całej Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,15

  • Min

    1,85

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8347

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.