Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Utrzymanie czystości ważne dla wizerunku sklepu i bezpieczeństwa klientów

Autor: pr 19 marca 2015 11:40

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez CBRE, czystość i bezpieczeństwo, obok ceny i wygody, należą do najważniejszych czynników wpływających na zadowolenie klientów z zakupów w galeriach handlowych i sklepach wielkopowierzchniowych.

W przypadku obszaru spożywczego najważniejsze jest odpowiednie przestrzeganie procedur przy kontakcie z żywnością, by nie zagrozić bezpieczeństwu zdrowotnemu oraz jakości wyrobów - wynika z badań CBRE.

Szczególny poziom higieny musi zostać zapewniony zwłaszcza w częściach sanitarnych. Galerie handlowe, hipermarkety czy dyskonty, w którym nie zapewniono odpowiedniego poziomu czystości tych pomieszczeń, mogą stać się ogniskiem zakażeń oraz chorób. Najważniejsze pozostaje zapewnienie klientom bezpiecznego korzystania z czystych oraz wolnych od wszelkich zagrożeń zdrowotnych urządzeń sanitarnych.

Utrzymanie wysokiej jakości usług czystościowo-porządkowych ma kluczowy wpływ na prowadzenie działalności handlowo-usługowej. Jeżeli klient wykaże, że mokra podłoga nie była oznaczona stosowną tabliczką, to wówczas ma prawo domagać się rekompensaty za uszczerbek na zdrowiu. Zarządzający galerią handlową czy dyskontem jest zatem narażony na odpowiedzialność karną i finansową. Niewłaściwie prowadzony proces utrzymania czystości może wiązać się nie tylko ze stratami wizerunkowymi placówki, ale w dalszej perspektywie również z negatywnymi konsekwencjami finansowymi - informuje CBRE.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.