Użytkownicy aplikacji mobilnej oszczędzają na produktach 10-20 proc.

Autor: MondayNews.pl 18 grudnia 2015 10:46

Jak wynika z badania aplikacji mobilnej Blix, średnio użytkownicy oszczędzają na produktach 10-20 procent, co miesięcznie daje 60,50 zł, a łącznie w skali miesiąca ponad 26 mln. zł. Najwięcej oszczędzają osoby w wieku 35-44 lata, renciści i osoby samozatrudnione, a najmniej rolnicy, uczniowie i studenci.

Według analizy wykonanej przez ekspertów z aplikacji Blix 36,6% jej użytkowników oszczędza średnio na produktach od 21 zł do 50 zł, 28,1% – od 51 zł do 100 zł, 19,2% – od 1zł do 20 zł, 7,3% – od 101 zł do 500 zł, natomiast 5% powyżej 500 zł. 8,3% respondentów nie robi tego wcale, ale są to osoby najmniej zaangażowane w przegląd promocji. Korzystają one z aplikacji raczej rzadko np. raz na tydzień.

Maksimum oszczędzają osoby, które najbardziej są zainteresowane zakupem mebli (średnio 85,40 zł miesięcznie), elektroniki (66,50 zł) i produktów związanych z pielęgnacją dzieci (64,10 zł). Najmniej oszczędzają klienci, którzy poszukują w pierwszej kolejności kosmetyków (51,10 zł) oraz gier i zabawek (57,30 zł).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,28

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7898

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.