Valbon z największą kampanią online od lat

Autor: dlahandlu.pl 18 kwietnia 2019 14:55

Valbon z największą kampanią online od lat Fot. materiały prasowe

Rozpoczęła się największa kampania marki Valbon od 7 lat, której celem jest zwiększenie świadomości marki i benefitów produktowych. Do szeroko zasięgowej kampanii online dołączyły właśnie działania z influencerami. Kampanię dla Valbon (Hochland) jako one team realizują: dom mediowy Value Media, agencje SalesTube i Labcon, należące do Group One.

Valbon wraz z influencerami, w tym: Cammy, Olivka Blog, Mrs. Polka Dot, Minimalliving i mikroinfluencerami, inspiruje do poszukiwania nowych okazji spożycia serów pleśniowych. Celem współpracy z twórcami internetowymi i szerokozasięgowej kampanii online, która potrwa do końca maja, jest budowanie świadomości marki.

- W ostatnich latach Polacy bardzo zmienili swoje nawyki żywieniowe oraz sposób celebracji posiłków i spotkań. Zauważalna jest zmiana trendów kulinarnych, na które duży wpływ ma m.in. to, jak podróżujemy: podróżowanie kulinarne, częste wyjazdy typu citybreak itp. Z naszą komunikacją wychodzimy na wprost tym zmianom, proponując nowe sposoby podania i zastosowania naszych produktów. Kluczowe było dopasowanie mediów i pozycjonowanie naszych produktów, tak aby podnieść wartość komunikacji i trafić do grupy, zainteresowanej kulinarnymi eksploracjami, które wraz z Group One osiągnęliśmy - mówi Katarzyna Ciecieręga, kierownik marketingu marki Hochland.

Działania, które realizowane są przez Group One w obszarach: mediowym, digital, content i influencer marketingowych, obejmują kampanię video online na YouTubie, kanałach VOD i witrynach premium, działania paid social na kanałach Facebook i Instargam marki Valbon, search i programmatic, w którym głowną osią działań jest video. W ramach działań content marketingowych na wybranych serwisach kulinarnych benefity produktowe w kategorii serów pleśniowych wspierają treści redakcyjne.

Marki z portfolio Hochland od lat są w czołówce swoich kategorii, ale tak jak zmieniają się trendy konsumenckie, tak też ewoluuje ich obecność w świadomości kupujących, a co za tym idzie w mediach.

- Postawiliśmy na zwiększenie efektywności poprzez dobór narzędzi odpowiadających na obecne trendy - video i social media w połączeniu z siłą wpływu influencerów. W kampanii digital, która ma na celu zwiększenie świadomości marki w wyselekcjonowanej grupie celowej, połączenie inspirującego contentu z dopasowaniem dobrze widocznych powierzchni najlepiej odpowiada celom zbudowania widocznego zasięgu i pozytywnej zmianie biznesu Hochland, która jest podstawą naszej strategii działań - mówi Iga Wachowicz, new business i communication director w Value Media, odpowiedzialna za rozwój biznesowy klienta Hochland.

Valbon, jako jedna z marek należących do firmy Hochland, jest obsługiwana przez spółki Group One w modelu współpracy one house. Value Media odpowiada za kompleksową strategię budowania marki oraz wraz z SalesTube za planowanie kampanii online. SalesTube odpowiada również za działania paid social oraz wykorzystanie programmatica w kampanii digitalowej. Agencja contentowa Labcon zaplanowała i realizuje działania z Influencerami. Kampania Valbon potrwa do 31 maja.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,59

  • Śr

    3,98

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6713
Ilość aktualnych ofert: 283277

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.